Thursday, September 20, 2012

KOO HAM TU TAK CAKAP HINA NABI PUN


Kenyataan Koo Ham dibidas

Menteri Besar Perak, Datuk Seri Dr. Zambry Abd. Kadir dalam reaksinya berkata, Koo Ham sepatutnya berhati-hati dalam mengeluarkan kenyataan terutamanya ketika jutaan umat Islam amat tersinggung dengan pembikinan filem berkenaan [ R ]

Nik Aziz ajak Melayu bersatu tentang perbuatan hina nabi

KOTA BAHARU 19 Sept. - Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Mat mengajak semua orang Melayu bersatu mengutuk pihak yang menerbitkan filem "Innocence Of Muslims" yang menghina Nabi Muhammad S.A.W. [ R ]

woit...TAK PAYAH LAA NAK HERET KOO HAM DAP TU PULAK

KOO HAM TU TAK CAKAP HINA NABI PUN

SEPATUTNYA SEMUA MELAYU DAH LAMA BERSATU HERET 'PELINGKUP MELAYU 22 TAHUN' DI BAWAH NI
CUBA TENGOK APA YANG PELINGKUP MELAYU 22 TAHUN TUU PERNAH CAKAP SEBELUM NI...

1. (Kenyataan Mahathir pada 14 Julai 1992 kepada wartawan). Apabila hukum rejam batu sampai mati kepada penzina dan potong tangan kepada pencuri, nescaya ramailah rakyat Islam yang mati dan kudung tangan. Ini sangat memalukan umat Islam kerana orang bukan Islam akan sempurna sifatnya dan boleh meneruskan kerja.

2. Dr. Mahathir Mohamad, ucapannya di Pasir Mas, Kelantan, 14 Ogos 1994). "Kita (Kerajaan Pusat) akan ambil tindakan jika Kelantan meneruskan usaha melaksanakan hudud.

3. Dato' Seri Dr.Mahathir Mohamad 1994) 'Saya akan memastikan bahawa negeri-negeri yang diperintah oleh BN tidak akan melaksanakan hukum hudud'( hukum Islam)

4. Dr. Mahathir Mohamad, Majlis Tertutup Majlis Agama Kebangsaan, 1997). "Sapa tau janggut Nabi macam mana?

Sapa biasa tengok janggut nabi, ada gambar? Kita tak tau. Ada pulak yang kata janggut mesti sampai ke pusat. Ada yang special sikit macam tu! (ketawa). Apakah kita nak jadikan ini ukuran agama Islam kerana kita berjanggut maka kita Islam. Kononnya Sunnah Nabi. Kita tak tau. Kita tak tau sebenarnya macam mana janggut dia (Nabi) (menahan ketawa). Di zaman itu nak cukur pun mudah ke?

Dia bukan ada Gillette. Zaman nabi ada Gillette ke, tak dak. Pisau cukur pun tak dak masa tu. Jadi masalah macam mana nak cukur masa tu. Lepas itu, dia berjalan sana sini naik unta. Bukan nak dapat air banyak...(di) padang pasir".

KALU ITU MACAM...HARI JUMAAT NANTI KITA AJAK PEMUDA2 UMNO DAN PEMUDA2 PAS.. PERGI BUAT BANTAHAN DI MINES SRI KEMBANGAN LAA woit...kah kah kah

SEBAB DI SITU ADA SAEKOR TOK NENEK NAKOULA BASSELY...kah kah kah..kah kah - Beruk Ketawa 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular