Wednesday, September 19, 2012

HAHAHAHA : utusan dah gila sekarang ni


BILA MASA PULAK ANWAR JADI KETUA WANITA NI?
Utusex Meloya masih x serik serik lps diarah bayar saman. Bukan sekali, dah berkali kali dari satu kes ke satu kes mereka kalah pada pimpinan PR.. Cuma x masuk tv je laaa.. Cuba kalau menang, jangan kata masuk tv, siap buat open house lagik!!!
NallaKurap ni pun sama x serik serik lagi lps mahkamah arah dia bayar denda sebab FITNAH DS Anwar Ibrahim konon dpt RM60j dulu.. la ni masih lagi nak memfitnah..

banyak betul bajet diorang ni sampai dah kantoi kene bayar masih x abes2 lagi duit.. X serik serik!!! - Berita Selanjutnya Di SINI

Bila masa Anwar lantik diri sendiri jadi Ketua Wanita ni?
Setahu aku, yang telah melantik dirinya sendiri sebagai Ketua Wanita di Negara ini ialah Najib.. dia sendiri yang dah lantik dirinya untuk memangku jawatan Menteri pembangunan wanita, keluarga dan masyarakat.

Ianya berikutan pengumuman Sharizat Abdul Jalil untuk kononnya melepaskan jawatannya dalam kabinet apabila tempoh perkhidmatannya sebagai senator untuk penggal pertama tamat pada 8 April berikutan kes National Feedlot Corporation yang melibatkan keluarganya.

Padahal itu adalah kenyataan untuk cover malu saja kerana, kontrak dia dah tak disambung oleh Najib.. jadi samada dia letak jawatan atau tidak, cukup tempoh dia bukanlah seorang Menteri lagi..

Malangnya ada pencacai UMNO yang sanggup bertegang leher mempertahankan kenyataan Sharizat itu bahawa beliau meletakkan jawatan.. bodoh sungguh mereka ini!!

Tindakan Najib yang melantik dirinya sendiri sebagai pemangku Menteri Wanita itu membuktikan kepada umum bahawa tiada Wanita UMNO yang layak diiktiraf sebagai pemimpin..

Berbalik kepada perkara Ketua Wanita di atas tu.. sepanjang pengetahuan aku Najib yang melantik dirinya sendiri sebagai Ketua Wanita… Tapi si Nalla kata Datuk Seri Anwar Ibrahim telah melantik diri sendiri sebagai Ketua Wanita Pakatan Rakyat..

Ishhh… bila pulak wujud jawatan ni dalam Pakatan Rakyat?

Dah gila apa si Nallakarupan ni??

Atau mungkin juga kenyataan tu dikeluarkan semasa dia mabuk.. malangnya kenyataannya ketika mabuk itu digunakan pula oleh Utusan Malaysia...

Nak sebar fitnah tu selidiklah dulu sikit... main tangkap muat saja.. kan dah nampak bodoh sangat... ASD

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular