Friday, July 22, 2011

Mari BELAJAR, Jangan Jadi BODOH!

Kepada kontraktor kontraktor pemasangan cctv terutama yang dapat projek ngan DBKL atau PDRM... agaknya dalam kontrak tu mesti ada tulis kan kedudukan minimum untuk cctv setinggi mana? heheheeeee.. gua tau la, gua salah satu KONTRAKTOR TERSOHOR LEMBAH KLANG...

Aku rasa kedudukan cctv yang ditunjukkan semalam tu lebih rendah dari ketinggian aku sendiri.. Korang tengok sendiri la perbezaan antara 2 gambar, persamaannya adalah rakaman dari cctv milik PDRM. Pedulik hape aku ada kaler ke tak? Yang aku tanya ketinggian cctv tersebut!

Kalau 'cctv' kes FITNAH SEKS Dato Seri Anwar Ibrahim diparas perut, kes FITNAH BERSIH ni 'cctv'nya diparas apa pulak? 

SELAMAT MENJAWAB MURID MURID... The Legendary Orenji


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular