Tuesday, November 6, 2012

Gempaq!! BN Cuba Merekrut Tuhan Guna Nama Najib Dalam KAFA?

Kuala Lumpur - by @tiewnama.
berita yang sangat menggemparkan negara bilamana buku agama islam iaitu KAFA telah menuhankan Najib Razak, perkara ini seolah olah seperti menjadikan Najib cuba merekrut Tuhan.
 
Di antara rakyat Malaysia, yang membaca prakata buku Kelas Al Quran dan Fardhu Ain (KAFA) tentulah Rosmah yang paling girang dan tersenyum sakan. Apa taknya, melangit abang Najib dipuji. Kedua yang turut merasakan keseronokkan ini tentu pencacai-pencacai setia.

-Niat yang tulus -Amanah yang tinggi -Jujur hatinya -Ikhlas tindakannya -Bersih tingkahlakunya => N.A.J.I.B, macam lagu puji Ayah Pin la pulak!!

Tahniah kepada penulisnya kerana berjaya menjual dan tentunya Najib akan mengingatinya sampai mati. Insyaallah, habuan menanti. Bodek anda tahap ‘gaban’ kelas A atau adakah Najib yang menyuruh tulis begitu!!

Perkara berkaitan Al Quran dan Fardhu Ain dah nyata menjadi modal politik. Patutlah nur Al Quran entah ke mana…. - EkELEH


siapakah yang bertanggungjawab atas perkara ini? ini bukan hal yang remeh temeh, tetapi adalah perkara yang melibatkan akidah umat islam.

N - Najis mughalazah pun tidak tahu
A - Apa pun tak boleh
J - Janji di capati
I - Impian nak jadi PM sampai mampus tak nak letak jawatan
B - Blah la woi!!

@tiewnama - Kuasa sudah nak hilang, BN cuba pula merekrut Tuhan. kahkahkahkah


Admin : Maii kita renung seketika:
N - Niat Yang Tulus??

A - Amanah Yang Tinggi
SUMBER SINI dan SINI

J - Jujur Hatinya :

I - Ikhlas Tindakanya :

B - Bersih Tingkahlakunya :
Baca SINI

1M - 1Malaysia DiBahalolkan .. Kah Kah Kah 


Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular