Sunday, September 23, 2012

Untuk Perhatian: Penyokong dan blogger Umno (Baru) yang bebal dan benggong

Kekadang timbul rasa kesian pada penyokong-penyokong Umno (Baru), terutamanya kepada para blogger pro Umno (Baru). Ramai dikalangan mereka yang tidak tahu sejarah parti yang mereka sokong.

Dalam perkataan lain, mereka tidak ubah macam khinzir gila; kerja menyondol ikut suka. Mungkin juga mereka terbawa-bawa perangai Syaitan dan Iblis yang membudayakan hasutan kearahkejahatan, menafikan kebenaran. 

 Mereka sokong kerna mungkin mereka termakan badi kalau tidak termakan babi. 
Mereka tidak faham dan tidak mengkaji sejarah parti mereka sendiri. Penyokong Umno (Baru) dan para blogger pro Umno (Baru) yang bebal benggong itu sangkakan usia parti haprak mereka itu sudah lebih setengah abad tapi, cuba baca sejarah sebenar (di sini) parti haramjadah yang mereka perjuangkan itu…. 

 Pada 4 Februari 1988, Hakim Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur, Datuk Harun Hashim telah mengisytiharkan UMNO adalah sebuah pertubuhan yang tidak sah (pertubuhan haram) kerana telah melanggar Akta Pertubuhan. Dengan itu UMNO, terkubur 
 UMNO (Baru) telah ditubuhkan pada 13 Februari 1988. UMNO (Baru) inilah parti yang telah ditubuhkan oleh Mahathir Mohamad dan telah banyak memusnahkan warisan sejarah bangsa Melayu disamping menjahanamkan generasi serta hak orang-orang Melayu - Kerajaan Rakyat

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular