Thursday, September 27, 2012

Wah!! Jamil Khir pun terbang dengan 'Jet Peribadi Anwar'

Isu mengenai sebuah jet yang dikatakan sebagai ‘Jet Peribadi Anwar’ ini telah mula dijadikan isu pada 23 September 2012 yang lalu iaitu pada hari Ahad setelah Tian Chua menyebarkan beberapa keping gambar Anwar dan beberapa pemimpin Pakatan Rakyat sedang berada di dalam jet tersebut.

Samada suratan atau kebetulan.. hanya Allah yang maha mengatahui.. Satu tahun yang lalu, pada tarikh yang sama iaitu 23 September 2011, ‘T’ Jet yang dinaiki oleh Anwar Ibrahim dan rombongannya itu juga telah menerbangkan seorang Menteri dari UMNO. 

 Dalam penerbangan dari Subang ke Alor Setar itu Menteri dari UMNO telah diiringi oleh beberapa orang gadis jelita. Mereka telah diterbangkan oleh ‘T’ Jets (Dassault Falcon N990BB) yang dikenali sebagai “Jet mewah Peribadi Anwar” oleh pencacai-pencacai UMNO kini. 

 Gadis-gads jelita itu telah diterbangkan secara eksklusiff bersama Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Jamil Khir Baharom bagi pengambaran program reality TV ‘Solehah’. 

 Dimana Jamil Khir yang juga Menteri Agama akan merasmikan pelancaran program reality TV tersebut pada sebelah malamnya di Alor Setar. 

 Jamil Khir yang diterbangkan oleh jet tersebut adalah tetamu kehormat pada bagi majlis sambutan Hari Raya yang berlangsung di Alor Setar itu.. 

 Ini adalah video yang dimaksudkan Lihat video penerbangan dari minit 4:35 hingga 6:13
 Wah!! Jamil Khir pun terbang dengan 'Jet Peribadi Anwar' rupanya.. pencacai UMNO tak mahu kutuk dia ke? 
 Kalau korang nak tahu siapa pula yang menggunakan Jet Kerajaan Malaysia sebagai harta mak bapak dia untuk bercuti di Australia sila baca di ( SINI )

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular