Wednesday, May 2, 2012

Bongkar!! Identiti POLIS yang serang pendemo BERSIH 3 +Video

:::..MARI MENGENALI POLIS SAMSENG..::::

Peraturan mana pakai, abang HIDZIR halau pelanggan dalam premis makan. weh DBKL pun reti kalau ambuse kedai pacak tepi jalan lah, kalau ada pelanggan dia tak kacau..

JKK FC

Ketua polis negara dalam satu kenyataan menjelaskan bahawa pendemo yang teraniaya ketika bersih 3 boleh mengadu kepada polis untuk mendapatkan pembelaan. Baik. Mari kita mulakan dengan posting neh terlebih dahulu untuk melihat samada benar atau tidak kata2 ketua polis negara tersebut.

Lihat gambar kat bawah neh dulu ;
Dah lihat? Oke. Perhatikan nama dia tue yang paling penting tue. Perhatikan juga muka2 mereka oke. Dan sekarang lihat pula video kat bawah neh ;
video

Apa yang sahabat2 aku [semua pendemo bersih adalah saling bersahabat] buat kat atas restoran neh ialah dia makan. Bersama rakan2 dia. Tapi sekumpulan polis tah dari mana datangnya tiba2 menghalau dan melakukan kekasaran ke atas pendemo bersih yang tak buat kacau ataupun langgar arahan.

Apa yang dimaksudkan sebagai langgar arahan? Langgar arahan = berada dalam kawasan dataran merdeka. Selain dari kawasan tersebut, kami tidak melanggar apa2 arahan dan menyerang kami yang berada di luar kawasan tersebut bererti kezaliman dan salahguna kuasa.

So sekarang, apakah tindakan yang bakal di ambil oleh PDRM? Benarkah mangsa2 kekejaman BERSIH 3 akan diadili?

Lagi satu terdapat kekecelaruan maklumat yang ditimbulkan oleh polis2 yang bertugas ketika demo bersih 3 ari tue. Meskipun telah diperjelaskan tidak terdapat sebarang kematian terhadap anggota polis yang diakibatkan oleh pendemo bersih, mereka masih lagi menyebarkan khabar angin yang tidak berasas ke atas kami. Semua neh adalah dipercayai adalah satu konspirasi untuk memburuk2an peserta bersih.

Lihat kat bawah neh oke ;
Mohon agar PDRM bersikap adil. Aku percaya disebabkan khabar angin yang tidak berasas neh lah peserta2 bersih dituduh sebagai pembunuh polis oleh pelbagai facebookers meskipun telah kami perjelaskan banyak kali tiada mana2 anggota polis yang mati ketika bertugas.

Ameno : Sedap jek halau orang tengah makan..

Read more: amenoworld
pengakuan dari 'perusuh berlesen' (baca: polis) terhadap peserta BERSIH 3.0 tempoh hari...bangga betul dapat 'pecahkan' kepala peserta BERSIH
Ni FB Mereka :

GEMPAR! Dah Membunuh Menipu Pulak!
Namanya Mohamad Kamil Paimin, anggota Polis dari Terengganu yang ditugaskan di KL semasa BERSIH 3.0. Dia adalah yang bertanggungjawab dalam insiden 'kemalangan' di hadapan SOGO hingga meragut nyawa rakyat.
Merujuk pada satu temuramah khas pemandu kereta polis di SOGO yang telah melanggar lebih lima orang peserta BERSIH tempoh hari:

Anggota berkenaan, Mohamad Kamil Paimin berkata beliau "keliru" setelah kehilangan banyak darah akibat dipukul di bahagian kepala dengan objek keras. Ditemui pemberita di katil wad di Hospital Kuala Lumpur hari ini, Mohamad Kamil (kiri) berkata beliau kemudiannya tidak sedarkan diri dalam kejadian tersebut hanya sedar semula ketika selepas menerima rawatan.

Dengan kata lain, mengikut kenyataan Mohammad Kamil Paimin itu:

1. Dia dalam keadaan tidak sedarkan diri sewaktu merempuh
2. Kepala nya tercedera sehingga berdarah
3. Beliau telah berdarah begitu banyak sehingga tidak sedarkan diri

Mari kita nilai kenyataan Mohammad Kamil Paiman ini:

1. Gambar di bawah menunjukkan Mohd Kamil dalam keadaan sedar dan boleh keluar sendiri dari kereta tanpa perlu diangkat oleh orang ramai. Kiranya benar dia tidak sedarkan diri, sudah tentu dia perlu diangkat keluar dari kereta:
2. Kalau benar kepala beliau berdarah, sudah tentu baju dan tengkuk Mohammad Kamil dipenuhi darah. Tapi, gambar di bawah menunjukkan yang sebaliknya:

3. Gambar di bawah menunjukkan bahagian belakang kepala Muhammad Kamil. Jelas, tiada kesan darah atau luka seperti yang didakwa oleh beliau:
Dengan kata lain, segala dakwaan Mohd Kamil Paiman sehari selepas kejadian itu tidak dapat disokong dari video kejadian yang dapat ditonton oleh semua rakyat Malaysia. Dari video tersebut, Mohammad Kamil didapati dalam keadaan sedar, tidak cedera dan tidak berdarah. Mohammad Kamil Paiman telah diberi skrip untuk diungkapkan kepada seluruh rakyat Malaysia. Skrip yang mengandungi 1001 pembohongan dan penipuan. Syukurlah ini zaman Youtube dan Facebook. Segala pembohongan terdedah dengan mudah.

KERETA TERSEBUT TELAH DIPANDU DENGAN CARA BAHAYA

Mengikut seorang saksi yang berada di tempat kejadian, kereta polis tersebut dipukul dan ditendang kerana telah dibawa laju dalam keadaan jalan di depan SOGO itu dipenuhi manusia. Sebelum itu, banyak kereta polis lain yang melalui kawasan SOGO itu namun tidak dikacau oleh para peserta BERSIH. Dengan kata lain, kalau kereta tersebut dipandu oleh Anwar Ibrahim sendiri pun pasti akan ditendang dan disepak sebegitu rupa. Isunya bukan kereta polis tetapi kereta yang dipandu dengan cara bahaya dalam kawasan yang dipenuhi manusia. Tujuan mereka mahu pemandu kereta tersebut memperlahankan kereta beliau dan berhenti membahayakan para pejalan kaki. Soalnya yang paling penting adalah mengapa sanggup berbohong sebegini rupa? Apa yang hendak disorok oleh pihak berwajib ini? - Era Pasca

Korang tengok sendiri la rakaman ni :
video

video

LAGI GAMBAR DAN VIDEO DI SINI

http://azmieyusoff.blogspot.com/2012/05/bongkar-identiti-polis-yang-serang.html

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular