Saturday, January 21, 2012

Surat terbuka untuk bapa si saiful bukhari.

FRIDAY, JANUARY 20, 2012

Salam 1malaysia pakcik,

Hai.

Harap pakcik cool sebab saya bagi salam 1malaysia je. Sebagai penyokong bn saya percaya pakcik mesti rasa best sebab saya guna salam 1malaysia. Kalau bukan nak gunakan ke atas penyokong bn kepada siapa lagi saya nak gunakan enn..

He He He

Pakcik,

Baru lima minit yang lepas saya membaca kisah pakcik di berita [rujuk sini]. Saya merasa terguris sangat bila membaca luahan pakcik. Pasal apa? Pakcik mesti tatau kan? Takpe pakcik, takpe. Jangan risau sebab saya ikhlas sungguh nak pakcik tahu neh kenapa saya terguris.

Cuba pakcik baca dulu apa yang si saiful anak pakcik tue tulis di bawah neh ;

Saya terpaksa mengutus sepucuk surat rasmi ini kerana sehingga ke hari ini tiada maklum balas terhadap permohonan terbuka saya dan bapa dari YBhg Tan Sri sama ada beliau akan memfailkan rayuan atau tidak. Masa juga semakin suntuk.

Rayuan ini penting kerana ia membabitkan maruah dan masa depan saya.

Jika saya berhak memfailkan rayuan itu sendiri, saya akan berbuat demikian tanpa menyusahkan individu lain. Namun kuasa mutlak untuk memfailkan rayuan, hanya terletak ditangan Peguam Negara.

Pada hemat saya, saya hanya menuntut hak saya sebagai warganegara Malaysia seperti yang termaktub dalam Perlembagaan dimana setiap aduan itu berhak didengar dan diadili sehingga ke peringkat Mahkamah Tertinggi.-SBA-

Dah baca? Bagus pakcik, bagus. Berdasarkan kepada kenyataan terbaru pakcik dan anak pakcik neh saya ingin menegaskan bahawa anak pakcik sebenarnya dah tiada maruah dan masa depan yang boleh dipertahankan andai meneruskan kes liwat neh.

Kenapa? Salah satu sebabnya ialah spender lembab. Pakcik bayangkan lah pakcik oiii. Spender lembab? Yang dipakai sebelum dan selepas diliwat? Amek dari rumah ex tunang? Pakcik, saya takmo ulas isu peribadi disini. Tetapi sesama kita faham larh ek kenapa dari tunang jadi ex tunang.

Penderitaan ex tunang saiful, hanya Allah swt sahaja yang tahu.

Pakcik boleh fikir tak bagaimana isu neh memalukan pakcik dan saiful? Janganlah pakai bedak tebal sangat pakcik. Sekali sekala pipi pakcik harus merasai kewujudan angin. Ini perlu bagi melatih diri untuk rasa malu.

Bukan saya nak halang pakcik dari membuat rayuan. Bukan. Sebaliknya saya nak bagitau pakcik jangan buat rayuan. Saya tak halang cuma saya minta. Minta pakcik agar jangan buat rayuan. Cuba pakcik baca sini balik. Baca apa yang anak pakcik pernah cakap di dalam mahkamah. Dia pernah bagitau bahawa dia tidak bersolat kerana dia mungkin diliwat.

He He He.

Apa dia pakcik?

Ya.. dia tidak bersolat kerana dia MUNGKIN diliwat.
Saiful pernah buat kenyataan juga bahawa semasa dia bekerja dengan dsai, dia meninggalkan solat. Selepas membuat laporan polis dia dah insaf. Sebelum report polis, dia pernah solat jumaat walaupun tak mandi hadas sebab nak simpan bukti. Dalam hanya beberapa bulan tiba2 dahi dia menjadi hitam. Orang yang tak pernah tingggal solat pun takde tanda macam anak pakcik neh tahu.
Saiful seorang muslim yang baik namun tak reti mandi hadas..

He He He.

Ya, saya tahu pakcik. Saya pun sambil tergelak tulis neh. Bukan pakcik je. Sama ketika saya tergelak2 bila saiful cakap bahawa dsai tanya dia can i fuck you today di mahkamah dulu.

Siap boleh tanya dan minta izin lagi. Kenapa lah saiful tak lari je time tue pakcik? Bukan nya dia tak boleh jawab, cannot. You cant fuck me today. And dont fuck me forever. And i would like to run. Babai.

Simple, betul tak pakcik? Masa tue memang simple gila nak selamatkan maruah dia ikut jalan senang. Tak perlu panjat turun naik mahkamah dan pergi hospital. Tapi takde pula dia beria2 nak lari selamatkan diri. Bukan saya nak tuduh2 tapi tolonglah faham persepsi saya terhadap anak pakcik macam mana.

Saiful sakit tettt...

Bukan saya tiada usaha nak memahami penderitaan dan kesusahan saiful. Tapi pakcik fikirlah. Kalau seseorang itu diliwat boleh lagi kah dia makan karipap dan minum air kopi pakcik? Tak tahu lah saya mangsa liwat boleh slumber makan dan minum selepas didera secara seksual, tapi dalam kes neh ianya dianggap luar biasa.

Sebab? Sebab makanan tue disediakan oleh orang ketiga yang berada di dalam appartment tue. Bukan dsai beli or saiful sediakan. Dia siap makan lagi dalam bilik tue. Bukan keluar dari situ dan makan. Sebaliknya betul2 makan dalam bilik tue.

Karipap dan air kopi, makanan dan minuman pertama masuk ke perut saiful selepas diliwat.

Jadi, jika pakcik berada di tempat saya pun, pakcik mesti was2 sebagaimana saya was2 kan? Sebab tue lah saya minta pakcik faham. Minta pakcik tutup sahaja kes neh dan pergilah jalani kehidupan yang normal bersama anak pakcik. Bagi saya andai pakcik menutup kes dan senyap2 insya-Allah sedikit maruah dan masa depan saiful dapat diselamatkan.

Ini kerana tiada apa lagi yang tertinggal untuk saiful merayu dalam kes neh. Tiada satu apa pun yang boleh menyatakan bahawa saiful dipihak yang benar. Semua telah dibuktikan oleh peguam2 dsai di mahkamah.

Segala hujah2 saiful dalam kes neh hampir semua nya menjadi bahan senda lawak harian rakyat malaysia. Saiful mungkin akan dikenang sebagai bapa perliwatan oleh generasi akan datang. Mungkin pakcik boleh bersyukur kerana nama saiful tidak akan tenggelam begitu sahaja. Rakyat malaysia pasti akan mengenali siapa saiful walaupun masa dan zaman berlalu. Insya-Allah.

He He He

Saiful bukhari azlan yang tersenyum.

Seperkara lagi, pakcik. Ingatlah pesanan saya, rakyat malaysia neh tidak bersalah dan tidak berdosa pada anak pakcik. Jadi, tolonglah pakcik, janganlah babitkan dan susahkan kami dalam kes liwat neh lagi. Harap pakcik memahami luahan neh. Bai.

Ameno : Hari neh last tempoh rayuan.
Read more: http://amenoworld.blogspot.com/2012/01/surat-terbuka-untuk-bapa-si-saiful.html#ixzz1k58Q2M3O

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular