Thursday, November 10, 2011

Selangor Hebat? Orang miskin pun mampu pakai Storm EVO

Isu PPRT, Pejabat SUK Selangor diserang petang tadi!
PETANG tadi, sebuah gerakan yang menamakan diri mereka sebagai GAPS telah hadir ke Pejabat SUK, Selangor untuk menghantar memorandum.

Difahamkan kumpulan yang diketuai oleh seorang lelaki botak berambut ala-ala "punk" campur "skinhead" itu mendakwa mereka telah ditipu oleh pemimpin PKR berhubung pembelian rumah kos rendah, PPRT (Projek Perumahan Rakyat Termiskin).
Di bawah ini salah seorang wanita yang mendakwa dirinya turut ditipu oleh pemimpin PKR atas pembelian rumah dari skim Projek Perumahan Rakyat Termiskin, PPRT tersebut.

Difahamkan, dia dan pembeli-pembeli lain telah membayar RM2,100 wang deposit untuk mendapatkan rumah skim untuk rakyat miskin tersebut. Namun sehingga kini tidak dapat memasukinya.
ReJaM© tidak ada masaalah dengan memorandum yang dihantar ini. Jika benar ia untuk membela rakyat berpendapatan rendah, menolong orang susah ReJaM© sangat mengalu-alukannya.

Persoalan yang ingin dibangkitkan di sini ialah, benarkah mereka ini layak mendapat rumah PPRT untuk rakyat termiskin tersebut?

Wanita ini contohnya, dilihat datang menaiki sebuah 4WD Storm EVO. Adakah seorang wanita yang memiliki sebuah pacuan 4 roda Storm Evo adalah rakyat miskin yang layak mendapat rumah PPRT?
Lihat gambar semasa wanita ini ditemuramah (gambar atas), nampak tak ada microfon TV3 Al-Musyrikin? Apa maksudnya?

Kita bagi peluang TV3 putar belitkan isu ini sampai terbelit-belit untuk memburukkan MB Selangor. Kemudian sebuah video panas akan didedahkan berhubung isu ini. Tunggu...

Rumah PPRT untuk rakyat miskin sajalah makcik, bukan untuk orang kaya...

ReJaM© "Hebat tak Selangor? Orang miskin pun mampu pakai Storm EVO..."

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular