Tuesday, November 8, 2011

Gambar Bakal MB (UMNO) Kedah menyamai muka pemimpin PAS.

Terkejut beruk aku sekejap tadi, nasib baik aku sempat snap gambar-gambar dibawah ni untuk tatapan semua pengunjung blog ...
Aku ingat kut artis-artis sahaja yang nak berubah sementara bila keadaan terdesak, contoh artis Fasha Sanda, kat Kelantan pergrrhh, comei lote dah, tutup kepala cantik,,, balik mai KL, masuk dalam lubuk golongan Abu Jahal malam ASK 2011, perati tengok macam mana dia pakai.... itu artis, Pemimpin UMNo pun lebih kurang la,,, artis dengan UMNO ni Kembaq siam.ikut perangai mengkarung..

Tudia,, hangpa tengok,, kalah Mat Sabu Timbalan Presiden PAS pun kadang-kadang kepala dia dogol kosong tak pakai kopiah ketayap,,, apa cerita ni bro,, kalau Mamat ni apa yang Mangkok Hayun PERKASA hina tu boleh diterima, aku setuju, sangat....
Bukan apa bro, nak tunjuk alim, baru lepas buat korban 175 ekor, sikit duit ka tu,, masing-masing nak tunjuk hebat, Najib berapa ratus ekoq, Muhyiddin berapa ratus, paling sengkek EXCO betina Perak Hamidah Osman sahaja 20 ekoq,,, jadi terpaksalah berubah jadi mengkarung, kalau tidak orang Kedah tak kenai bakal MB....
Aku tak pasti apa niat ucapannya itu dalam TV sekejap tadi, cuma aku risau apa yang berlaku kat Kota Tinggi Johor tahun 2006, selepas habis saja banjir besar berlaku, Najib sewaktu tu TPM dengan gaya eksyen berkata Kerajaan UMNO bersedia menghadapi banjir besar, akibatnya banjir kali kedua lagi hebat, hampir nak tenggelam pekan Kota Tinggi...

Jadi penduduk Kedah, hangpa kena siap sedia,, patutnya pemimpin kena ajak rakyat memohon berdoa, sembahyang hajat minta perlindungan dari segala bencana, buka bersuara kami dah bersedia,, oii hebat sangat dah ka, sanggup nak bersedia menerima bala dari Allah....

Baca seterusnya Di SINI 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular