Sunday, April 24, 2011

Kenapa Gadis Melayu Selalu Kena Rasuk....


Kes ini berlaku di ruang pelajar perempuan membasuh kain di sebuah Asrama Puteri.Kebanyakkan yang di rasuk adalah pelajar Melayu dan tidak pernah berlaku kepada pelajar Cina dan India.Dimana salahnya...Kita ikuti percakapan antara seorang bomoh dengan jin...kenapa dia suka merasuk pelajar Melayu saja?

Suatu hari seorang ketua bomoh yang begitu berani hendak berjumpa dengan sekumpulan jin-jin yang berlegar-legar di asrama dan merasuk pelajar-pelajar.

Ketika sampai dia pun membaca mantera.Dia memanggil ketua jin.Lalu ketua jin pun datang dengan menunjukkan wajah yang begitu hodoh dan jijik.Hinggakan ketua bomoh yang berpengalaman pun nak hampir pengsan melihat wajah brutalnya itu.

Tapi ketua bomoh itu menguatkan semangatnya .Lalu ketua bomoh itu bertanya dengan suara yang nyaring dan kuat,menampakkan semangat yang tidak kendur walaupun jin itu menampakkan wajah yang amat mengerikan.

"Mengapa kau rasuk pelajar sekolah ini hah? Jawab!!!. Kenapa Gadis Melayu yang menjadi sasaran kau wahai setan yang di rejam..?"

Dengan menarik nafas yang panjang ketua jin pun menjawab..

"Siapa bilang Gadis Melayu tak menawan..Tak menarik hati,tiada memikat"
"Kalaulah memang, tak mungkin aku tertarik...Kalaulah sungguh ,tak mungkin aku merasuk,"
"Aduhai.......kekekekkkkeeee"


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular