Monday, May 6, 2013

Tanpa semua PENIPUAN BN takkan menang!! +Video


BN Menang Sebabnya...
Lebih teruk daripada tan seri abdul rashid (bekas pengerusi SPR)

1.Membuat pengiraan semula berulang-ulang dimana BN tewas!!



PR mendahului---> Peti undi hilang---> Peti undi dijumpai/Peti undi baru sampai---> Blackout---> Kiraan undi semula---> BN menang---> Nampak tak permainannya?

2.Tiba-Tiba di tempat-Tempat Pengiraan Undi blackout, kalau satu tempat tak hairanlah..tetapi dimana BN tewas disitulah blackout..disitu blackout disitulah peti undi hilang..selepas membuat pengiraan semula..BN pula yang menang! pelik sungguh pelik!



Ia dibawa oleh teksi melalui jalan belakang pada kira-kira 10.30 malam. Orang ramai mengesyaki ia sebagai penipuan undi dan menahan teksi berhenti dari terus memasuki kawasan pengiraan undi. Abang-abang polis cuba pertahankan makhluk-makhluk dalam teksi tu...

3.SPR Haram jadah sengaja melambatkan kemenangan PR sebab nak mensabotaj jumlah undi. Kalau betul BN berjaya mengekalkan penguasaannya diputrajaya sudah tentu selepas isyak sudah akan diumumkan oleh (SURUHANJAYA PENIPU RAKYAT) SPR siapa yang layak menguasai putrajaya bukannya pada pukul 12:30 pagi!

Takpa...hangpa ada SPR, hangpa tak payah ada pendatang asing pun takpa...cukup dengan SPR. Tak sangka negara kita mempunyai SURUHANJAYA PILINRAYA yang paling tak cerdik.

Semoga org yang bersubahat menyebakan kemenangan haram ini akan dilaknati oleh Allah s.w.t!...amin...

Kepada PR, selepas ini jangan hanya tumpu pada dakwat kekal, pengundi hantu dan pengundi pos, peti undi juga harus dijaga dengan ketatnya. Lain kali sediakan lampu suluh atau generator atau pun lantik mana wakil-wakil jaga peti undi dengan ketat, Kod peti undi harus diwujudkan serta merta.

Kepada pencacai Umno...jangan dok syok sendiri la...sebenarnya PR sudah berjaya menawan putrajaya..tetapi hampa akibat ketidak ketelusan SPR yang terus menggunakan taktik kotor untuk menangkan UmnoBN. Dimana BN kalah kenalah kira semula undi...tetapi Dimana BN menang tak nak pulak nak kira semula undi. Jangan nak tipu la UmnoBN. Internet semua orang boleh mendapatkan maklumat. Mengikut fakta yang sebenar..perlis, terengganu, johor, n9 sudah tumbang ke tangan PR. Tetapi hanya pengiraan semulalah BN terus mengekal di negeri-negeri masing-masing, tetapi mereka tidak mampu rampas semula selangor kerana UmnoBn jauh ketinggalan jumlah kerusi DUN. memang susah jugak kalau buat pengiraan semula undi pun.
Sebenarnya keputusan sudah awal-awal lagi kita ketahui yang PR berjaya menawan putrajaya...tetapi BN dengan bantuan SPR tidak berpuas hati lalu sengaja melambatkan-lambat keputusan sehinggalah pukul 12:30 pagi gara-gara nak menapulasi undi dan pengiraan semula.
#Lagi satu SPR kencing kata nak gunakan dakwat kekal kepada para pengundi, cakap tahan selam 7 hari, tetapi tak sampai sejam dah boleh padam dengan menggunakan sabun...tak percaya! kepada yang sudah mengundi tu try la lu semua basuhkan jari yg dicalit dakwat kekal yang tak kekal. Lu nak tahu apa itu dakwat kekal? lu pernah tengok org pakai tatto? kalau pakai tatto tu memang takkan hilang punyalah walau berulang-ulang membansuhnya melainkan dengan menggunakan pancaran laser, Begitu jugak dakwat kekal cuma bezanya dakwat kekal hanya tahan selama 7 hari tatto pulak selalgi tak buang selagi tu dok ada kat kulit kita. Paham? jangan dok guna alasan bodo pulak mengatakan ''dah dok cuci dengan sabun memanglah dakwat tu dapat dipadamkan'' - Oh Rakyat!!!




Diulangi .... Tiada undi perkauman PRU13 ...
Diulangi .... Semua Kaum memberikan undi utk Pakatan Rakyat ...
Diulangi .... Semua Kaum memberikan harapan kepada Pakatan Rakyat ...

Pakatan Rakyat Dipilih Majoriti Suara Rakyat Malaysia ...
Tetapi BN Menang Majoriti Mudah Kawasan Parlimen ...

Lihat bagaimana demokrasi dimanipulasi oleh pemerintah dengan menafikan suara majority rakyat Malaysia ..

Lihat bagaimana JPN , SPR dan ditambah dengan sabotaj "blackout" telah mengkhianati suara majority rakyat Malaysia ...

PR mendapat undi popular 5.5 juta berbanding BN 5.2 juta atau dalam bahasa inggerisnya ; BN total votes 5.220millions. PR total votes 5.489millions ...






Dapatkan Lebih Maklumat Di SINI dan SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan)

"Dan janganlah engkau (wahai Muhammad) menyangka Allah lalai akan apa yang dilakukan oleh orang-orang yang zalim; sesungguhnya Ia hanya melambatkan balasan mereka hingga ke suatu hari yang padanya terbeliak kaku pemandangan mereka, (kerana gerun gementar melihat keadaan yang berlaku)." (Ibrahim: Ayat 42)..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular