Friday, May 10, 2013

Salahudin di Fitnah ... Sebarkan!!


Telefon bimbit Naib Presiden Pas, Salahuddin Ayub dicuri, ada orang guna telefonnya untuk menghantar mesej berikut:
"CINA TELAH CUBA TOLAK KUASA MELAYU TETAPI GAGAL。“CHINESE ARE NOT THE KING MAKER”SEKARANG MASA MELAYU BERSATU UNTUK AJAR CINA。SEBARKAN!"

Jangan percaya khabar angin tersebut. Sila sebarkan.

===========================
Ini kenyataan fitnah, kata Salahudin

KUALA LUMPUR: Naib Presiden PAS, Salahudin Ayub (gambar) menjadi mangsa fitnah apabila pihak-pihak tertentu menyebarkan mesej perkauman yang dibuat atas nama beliau.

“Hari ini saya difitnah dengan penyebaran SMS kononnya saya membuat kenyataan berbaur perkauman ini,” kata Salahudin kepada Harakahdaily.

SMS fitnah itu berbunyai, “Cina telah cuba tolak kuasa melayu tetapi gagal. “CHINESE ARE NOT THE KING MAKER” Sekarang masa mlayu bersatu utk ajar cina..
Sebarkan.”

Salahudin menafikan sama sekali beliau menyebarkan SMS itu dan menyifatkannya sebagai bertujuan untuk melagakan beliau dengan masyarakat Cina itu. - Harakah

============================
Kenyataan Fitnah :
忠政快讯
有心人的政治政治陷害!!!

转载自 《Suara Bulan 回声》面子书专页

紧急通告!政治陷害!
伊党副主席沙拉胡丁手机号码被盗用
=================================
目前市面上正在流传着一则“诬赖”伊党副主席沙拉胡丁阿尤(Naib Presiden Pas, Salahuddin Ayub)的短讯。

有心人也盗用沙拉胡丁的手机号码广传以下的讯息,有意破坏伊斯兰党与华社所建立的友好关系.

若大家收到以下讯息,请马上删除,以免陷入有心人的圈套!

以下短讯如下:CINA TELAH CUBA TOLAK KUASA MELAYU TETAPI GAGAL。“CHINESE ARE NOT THE KING MAKER”SEKARANG MASA MELAYU BERSATU UNTUK AJAR CINA。SEBARKAN!

有关短讯的意思是,华人有意推翻马来人的权力,可是最终失败。“华人不是造王者”,现在是马来人团结起来对付华人的时候,请广传。

以上短讯并非出自沙拉胡丁,这是有心人盗用了沙拉胡丁的手机号码,广传上述讯息,有意嫁祸予他,让他的政途受阻。

请大家协助广传,不要让有意人得逞!

相关link

Dapatkan Lebih Maklumat Di SINI dan SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan)

"Dan janganlah engkau (wahai Muhammad) menyangka Allah lalai akan apa yang dilakukan oleh orang-orang yang zalim; sesungguhnya Ia hanya melambatkan balasan mereka hingga ke suatu hari yang padanya terbeliak kaku pemandangan mereka, (kerana gerun gementar melihat keadaan yang berlaku)." (Ibrahim: Ayat 42)..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular