Wednesday, August 1, 2012

LEMBU PUNYA SUSU RAFIZI DAPAT NAMA

LEMBU PUNYA PASAL RAFIZI DAPAT NAMA 

Rafizi Ramli dan Johari Mohamad dibenarkan ikat jamin RM15ribu seorang. Perbicaraan ditetapkan pada 10 September 2012 tetapi tetap di gari walaupun di bantah oleh barisan Peguam!!

Masa Pengerusi NFC, Datuk Seri Dr Mohamad Salleh Ismail di hadapkan ke Mahkamah ada tak dia kena gari? Masa bekas MB Selangor, Khir Toyo di hadapkan ke Mahkamah atas pertuduhan Rasuah, ada tak korang tengok dia di gari? 

Hancur2, Hancur BN, Hidup2, Hidup Rakyat! - Tukar Tiub 
RAFIZI DITAHAN POLIS -DIDAKWA DIBAWAH BAFIA - Baca SINI 

BIAR GAMBAR BERBICARA....

PERBANDINGAN LAYANAN YANG DITERIMA OLEH RAFIZI RAMLI DENGAN SUAMI SHAHRIZAT JALIL DAN INSPEKTOR POLIS, APABILA MEREKA DIHERET KEMAHKAMAH ATAS PERTUDUHAN JENAYAH!!! 
Perbezaan ketara layanan yang diterima oleh Sdr Rafizi Ramli, Pengarah Strategik Parti KeADILan Rakyat dengan suami Shahrizat Jalil dan seorang Pegawai Polis berpangkat Inspektor. 

Suami Shahrizat kena heret kemahkamah atas pertuduhan pecah amanah wang rakyat NFC. Inspektor polis pula diheret kemahkamah kerana belasah dua pekerja hotel dengan bontot pistol serta memecahkan cermin kereta.

Rafizi dan rakannya Johari seorang bekas kerani bank telah dibawa kemuka pengadilan kerana memberitahu serta membongkarkan penyelewengan yang dilakukan oleh suami Shahrizat Jalil anak beranak berjumlah lebih RM250juta. 
ADA MATA PANDANG.. ADA OTAK SILA CUITKAN UNTUK BERFIKIR DAN MENILAI. - Omakkau
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular