Tuesday, May 3, 2011

TV3 DISARAN BACA BERITA SECARA BERBOGEL, Kah kah kah

Nasihat kepada ibu bapa dan penjaga yang mempunyai anak-anak kecil atau remaja di bawah umur, elakkan anak anda daripada menonton Buletin Utama TV3, kerana media arus perdana itu kini menjadi penyebar video lucah yang akan merosakkan minda dan akhlak anak-anak anda.
Di bawah ini salah satu rakaman yang membuktikan bahawa media  tersebut sudah mula membawa anjakan paradigma baru kepada masyarakat. Seolah-olah secara perlahan-lahan mahu rakyat menerima bahawa penyebaran video lucah adalah perkara biasa yang harus dihalalkan di Malaysia.

Barangkali industri video lucah akan mula berkembang di Malaysia selepas satu persatu usaha menghalalkan penyebaran video lucah dilakukan secara meluas.

Usaha ini dilihat serupa dengan usaha yahudi menyelitkan unsur-unsur seks di dalam kartun-kartun untuk merosakkan minda anak-anak orang Islam, Yahudi sengaja menimbulkan perasaan ingin tahu di dalam diri anak-anak orang Islam mendorong mereka kepada seks.

Malah usaha merosakkan minda masyarakat dilihat lebih exstreme lagi berbanding Yahudi. Dengan alasan mahu menegakkan kebenaran,.. menggalakkan anak-anak kita untuk mencari video seks di internet sekaligus merosakkan minda mereka.

Apa pun alasannya, tujuan nya adalah untuk menggalakkan anak-anak orang Islam menonton video lucah.


source: milosuam.

Popout

TV3 MELALUI BULETIN UTAMA SEDANG MEMPROMOSI BLOG-BLOG YANG ADA VIDEO SEKS TANPA SUNTINGAN

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular