Tuesday, May 3, 2011

Advanced SystemCare v4.0.0


Advanced SystemCare telah mengeluarkan versi terkini iaitu v4.0.0 pada 25 April 2011
Fungsi Terbaru Di Advanced SystemCare v4.0.0

Peningkatan Produk Untuk membersihkan , Penambahbaikan, keselamatan, dan pengoptimuman PC yang terbaik

Diadapsi dengan perisian IObit terbaru dan struktur program teras yang lebih sempurna, Advanced SystemCare 4 kini tersedia memberikan sistem pembersihan lebih menyeluruh dan lebih mendalam, memperbaiki dan pengalaman pengoptimuman. Dalam versi 4 ciri-ciri keselamatan juga ditekankan, melindungi PC anda dari ancaman keselamatan dan privasi yang terjamin.

Rekaan antara muka baru dan hebat
Jika mempunyai terlalu banyak butang dan link di satu tempat yang boleh membuat anda sedikit bingung dengan mana untuk memulakan dalam versi 3, Advanced SystemCare 4 dicipta dengan rekaan intuitif dan bergaya yang menyediakan 4 pintu masuk utama dalam antara muka utama yang membawa anda ke empat fungsi utama yang berkaitan dengan masing-masing daily maintenance“, “complete fix and tune up“, “ultimate PC speedup“, dan “smart tools that may suit for your every need for system management. Apa lagi, versi 4 menyediakan sebanyak sepuluh rekaan hebat yang membuat penggunaan perisian lebih menyenangkan.

Satu klik untuk menyelesaikan sebanyak 10 masalah PC umum
Advanced SystemCare 4 masih mewarisi dari versi sebelumnya, dengan kemampuan yang lebih kuat. Kali ini dengan satu klik, mengimbas dan sepuluh masalah pembaikpulih dan melindungi PC anda dari ancaman keselamatan tersembunyi, sementara V3 hanya menyokong lapan fungsi. Yang terbaru,ianya ditambah “Scan Disk” dan “Vulnerability Fix” untuk membantu mengimbas dan memperbaiki kesalahan disk dan ketahanan sistem Windows.

Kelebihan Advanced SystemCare v4.0.0
Sangat mudah Digunakan
Memudahkan fungsinya dengan hanya satu klik! Mengimbas, pembaikan dan mempertingkat keselamatan PC anda dalam satu minit.

Perisian generasi seterusnya percuma dengan Windows XP/Vista/7 Pembersih Registeri dan Penjagaan Sistem
Membersihkan registri Junk, melibatkan compacts registry dan defragments registri untuk prestasiblistering-fast.
Membersih dengan cepat dan sistem menyeluruh

Meningkatkan prestasi sistem anda dengan Advanced SystemCare percuma, sesuai sebagai pembersih di windows xp registry cleaner dengan membersihkan fail yang hilang, menghapuskan fail-fail yang tidak diingini, memadam fail-fail lama, dan memadam fail sampah. Menyokong deep cleansing lebih daripada 50 jenis fail sampah.

Menambah Kelajuan Prestasi PC dan Pelayaran Internet
Penggunaaan Tunes up Windowsyang tersedia sebagai built-inuntuk kekuatan sistem anda. Secara dramatik ia meningkatkan prestasi sistem dan internet hingga 400%.

Seperti Menggunakan PC Baru
Apapun versi Windows anda gunakan,anda berpeluang untuk menikmati prestasi “seperti baru” biasanya hanya dialami pada PC baru.

Kuasa Defragmentasi Yang Lebih Berkuasa
Cepat berfungsi dan sangat berkesan Defrag untuk proses defragment hard drive – hingga 10 kali lebih cepat daripada alat Defragmentasi lain.

Mempertahankan Keselamatan PC dengan Perlindungan Tambahan
Secure PC anda – dengan cepat dan mudah. mengimbas dan menghapuskan spyware dan adwaremenggunakan up-to-date definition files . Mencegah dari serangan spywarehacker dan hijackers dari memasang item jahat di komputer anda. Memadam dan mengemaskini aktiviti sejarah PC anda dengan registry cleaner percuma untuk XP secara berkesan.Keselamatan dan privasi yang meyakinkan!

Memperbaiki Kebanyakkan Ralat / Masalah Sistem
Lebih hebat dari sekadar registry cleaner XP percuma – ianya menjaga PC anda secara stabil dan berjalan pada kecekapan yang membuatkan anda berpuas hati.
Selamat dan Bebas

100% percuma tanpa spyware atau adwareAdvanced SystemCare Free adalah perisian perlindungan PC yang selamat dan dipercayai dan penyelesaian pemeliharaan dari vendor perisian terkemuka.

Spesifikasi Produk Advanced SystemCare Free 4
Versi: 4.0.0
Saiz File: 29.05 MB
Sistem Operasi: Untuk Kegunaan Windows 7, Vista, XP dan 2000
Tarikh Dilancarkan: 25 April 2011

Kegunaan : Menjaga PC anda supaya selamat, bebas dari ralat kesalahan, dan berfungsi pada kelajuan tertinggi.
Bahasa: Bahasa Inggeris, Arab, Bulgaria, Czech, ChineseSimp, ChineseTrad, Denmark, Belanda, Perancis, Jerman, Itali, Russia, Turki.

Maklumat lanjut boleh rujuk di http://www.iobit.com/advancedsystemcareper.html
Untuk muat turun dan kemaskini boleh ke http://www.iobit.com/ascdownload.html
Related Post:
  1. Advanced SystemCare v3.7.3
  2. Advanced SystemCare v3.7.2
  3. Advanced SystemCare v3.8.0
  4. Advanced SystemCare Pro v3.6.1.712
  5. TuneUp Utilities 2011 Beta 7 V10.0.1070.2 (Full)
  6. PC Booster 7.0

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular