Wednesday, December 5, 2012

Tragedi berdarah Jelajah Merdeka Rakyat di Gombak : UMNO sendiri mengaku mereka yang mulakan dahulu ... +Video & Gambar


Haha. Lihat! UMNO sendiri mengaku mereka memulakan dahulu dengan menggunakan frasa "keluar menyuarakan bantahan aman".

Antara Petikan kenyataan Ketua Umno Gombak : Kita sebagai pemuda UMNo bahagian bersama dgn wanita dan juga cawangan Dalam apa saja keadaan kita akan pertahankan pemimpin kita..
Kita tidak mengalu2kan Anwar Ibrahim datang ke Gombak ini..


SAKSIKAN VIDEO KENYATAAN "BERBELIT" KETUA PEMUDA UMNO GOMBAK MEGAT DZULKARNIAN A/L OMAR DIN....

Dan beginilah cara UMNO/BN melaporkan berita mereka supaya orang percaya. Sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya ke tanah juga.
Wanita UMNO ini antara yang meroyan malam tadi memaki hamun Anwar Ibrahim dan PR di Jelajah Merdeka Rakyat di Gombak. Memalukan Islam, Melayu dan kaum hawa sahaja.
"Syaitan Dikenali" Yang Mengganggu Ceramah PR Di Gombak .. Sempat Dirakamkan Lensa Kamera Petugas PR Disana...

hasil dari risikan maklumat dan kajian, mereka datang dari jauh iaitu dari Johor dan Pahang kerana umum tahu di Selangor anak muda sudah tidak lagi menyokong kerajaan Barisan Nasional keganasan bermula apabila sekumpulan lelaki samseng dari Barisan Nasional ini menyekat laluan untuk rakyat hadir dalam siri JMR ini.
Budak-budak sekolah yang telah diberi upah diarah untuk membuat provokasi di ceramah Jelajah Merdeka Rakyat malam tadi. Ada kenal anak siapa ini? -  - Pemuda Gombak

Berita pergaduhan di Gombak dikongsi oleh Oh! Media yang ahlinya lebih 1 juta. Biar dunia melihat kejahatan BN di bumi kita sendiri. Sanggup buat kekacauan demi kepentingan BN.
Seorang SB yang berjaya kami rakam. Berperwatakan Islamis tapi mahu buat kacau.- Otai Reformasi II

kena baling batu dengan puak puak BN di JMR gombak... hasil fakwa ularmak umno tiada jihad di plastine

Ketua cawangan PAS Air Panas, Gombak cedera dikepala selepas terkena balingan pasu. InsyaAllah , laporan polis akan dibuat. Kami akan dedahkan lebih banyak bukti. Terus bersama kami. Hancur samseng lembu BN! - - PemudaGombak.com

Ceramah Merdeka Rakyat kecoh, seorang cedera
Ceramah Jelajah Merdeka Rakyat Gombak, telah dicemari dengan serangan balingan batu,gangguan provokasi dengan hamburan kata-kata nista maki hamun sehingga ada penyokong Pakatan rakyat yang kena rodok dengan senjata tajam.


Kerja samseng yang tidak bertamadun dan beradap ini dikepalai oleh Ketua Pemuda UMNO Bahagian Gombak Megat Dzulkarnian anak lelaki kepada Omar Din.

Difahamkan dia telah menggunakan khidmat dari para penuntut silat licah..

Walau bagaimana pun tidak kurang 5,000 orang yang hadir tanpa menghiraukan ganggaun berdarah dari samseng-samseng upahan UMNO.
(Cedera dibahu akibat tusukan benda tajam... kena kerambit dari pemuda Barisan Nasional Gombak - SUMBER)

GOMBAK: Majlis ceramah Jelajah Merdeka Rakyat dekat sini kecoh dan seorang petugas luka dibahu akibat tusukan benda tajam.

Ia berlaku apabila sekumpulan pemuda Umno Gombak dikatakan merempuh tempat ceramah Merdeka Rakyat itu.

Menurut Adun Batu Caves, Amirudin Shari, Pemuda Umno yang diketuai oleh Ketua Pemuda Umno Gombak dan exco Pemuda Pusat cuba rempuh untuk menghalang ceramah itu.
(Pemuda Umno cuba menganggu ceramah Merdeka Rakyat di Gombak)

Menurut beliau, batu juga dilemparkan ke tengah orang ramai yang menyertai ceramah itu.

Pasukan Simpanan Persekutuan (FRU) juga kelihatan di kawasan ceramah itu.
pemuda Barisan Nasional ini adalah pemuda samseng yang mana polis juga tidak sekali akan berani menyentuh mereka kerana di ketahui umum bahawa Hishamuddin Hussien memang suka campurtangan dalam urusan polis lebih lebih lagi jika melibatkan anak buahnya dari Barisan Nasional, sesuai dengan kata kata bekas ketua polis negara Musa Hassan. saksikan beberapa gambar serta tindakan ganas mereka yang menyerang majlis rakyat yang di anjurkan oleh pakatan rakyat di gombak selangor.
(Anggota FRU yang dikerah untuk mengawal keadaan)

Kehadiran FRU yang pada awalnya hanya memerhatikan saja gelagat samseng juak-juak UMNO ini dari jauh. .. Hanya apabila ada berlakunya insiden sampai menumpahkan darah barulah FRU datang. Itu pun sekadar memberi benteng memisahkan kedua belah penyokong.
(Sebahagian orang ramai yang mahu mendengar ceramah tetapi diganggu)
Walaupun diganggu, orang ramai tetap datang untuk mendengar ucapan para pemimpin Pakatan Rakyat.
Walaupun ceramah sudah tamat, namun pihak BN masih lagi membuar provokasi liar. 
FRU hanya berdiri tanpa menenangkan provokasi liar dari mereka walaupun sudah berada dlm kwsn mrk.
Tengok apa komen pemimpin veteran UMNO yang orang-orang UMNO sendiri kagumi.

Video rakaman awal keganasan Samseng UMNO di Gombak.
Diawal rakaman video ini anda akan melihat batu-batu berterbangan ke arah penyokong Pakatan Rakyat yang sedang mendengar ucapan di hadapan pentas.

Keganasan samseng UMNO ini telah mengakibatkan seorang mangsa luka di bahu kiri akibat tikaman yang dipercayai menggunakan senjata – kerambit, sebelum dirawat petugas KEADILAN.

Ia berlaku ketika sekumpulan samseng Umno yang sebahagiannya membawa bendera BN mengganggu ceramah di Dataran Sharuddin, Batu 8 1/2 di sini.

Kumpulan samseng Umno yang sebahagiannya didakwa sebagai pesilat, selain berbuat bising menggunakan kata kesat turut melempar batu ke tapak ceramah.

Mengulas kejadian itu ketika berpidato, Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim mengecam keras perbuatan zalim itu.

“Ikut sejarah Islam, yang baling batu ini siapa? Puak Jahiliyah!” katanya yang turut mendesak polis menjalankan siasatan sehingga pihak bertanggungjawab dikenakan tindakan.

“Kalau tak ambil tindakan, saya sendiri datang cari Ketua Polis (Daerah) Gombak,” katanya dengan nada tegas - Laporan oleh Keadilandaily

Saksikan rakaman Video :
BN! Pilihan orang Gila! Ubah Sekarang Selamatkan Malaysia! selamatkan malaysia dari pemuda dan pemimpin orang gila Barisan Nasional! mereka rela membunuh hatta meletopkan dengan c4 sekalipun!

ganas macam ni pemuda Barisan Nasional, adakah salah jika kita doakan kehancuran mereka? KO UMNO! UMNO KO! amin.. - Era Pasca

wahai tuhan kami, sesungguhnya hanya kepada Engkau sajalah tempat kami meminta pertolongan, atas kekejaman dan keganasan serta keangkuhan pemuda pemuda Barisan Nasional di gombak , Engkau hancurkanlah kekuatan mereka dengan perkara yang tidak pernah terlintas di fikiran mereka! amin... amin..

"Segala pertempuran ditangguhkan sehingga selepas pilihan raya" .. Klik SINI

Dapatkan Lebih Maklumat Di SINI dan SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular