Tuesday, December 4, 2012

Panas!! Ayat Ayat Free Mason..Jadi Rujukan Pemimpin UMNO..

“ Better the devil you know than the angel you don’t ”
Ayat tersebut bukannya dari Pepatah Bahasa Ingeris..Tetapi ayat ini terdapat di dalam kitab Freemason.


Agama Islam dan Kristian amat mengetahui akan Malaikat sebagai Makhluk suci Ciptaan Allah s.w.t

Ianya tercatat di dalam ke-empat2 kitab suci ( Tauroh, Dzabur, Injil dan Al-Quran ) yang telah diturunkan oleh Allah kepada Para Rasulnya..

Tentang Malaikat ini tiada percanggahan di dalam kesemua kitab kitab.
Malaikat ini hanya patuh dengan segala titah perintah Allah, tiada ia derhaka dan tidak pula melakukan sebarang kesilapan..
Tiada mereka alpa sedikit pun, segala tanggung jawab yang telah diamanahkan Allah ke atas mereka dilaksanakan dengan penuh cermat dan tepat tidak pernah terlewat atau terawal walaupun beberapa milisecond.. ketepatan yang tiada taranya..!!

Golongan Freemason yang anti kepada agama serta menyembah Dajjal akan sentiasa mempengaruhi umat manusia agar menolak kesucian Malaikat yang menjadi tentera tentera Allah ini...

Mereka akan sedaya upaya mengajak manusia memuja dan memuji Syaitan..
Justeru itu mereka akan menghasut umat manusia dengan mengatakan bahawa para malaikat bukannya makhluk yang suci dan mereka juga banyak melakukan kesilapan.

Kata-kata ini digunakan oleh golongan Freemason dan tercatat dalam kitab Freemason..!!
Sumber- Teuku Zacharyah Iskandar
Msinc-jadi ..apa yang kita boleh kata tentang mereka mereka yang mengunakan ayat tersebut.. sesungguhnya Free Mason ini telah berjaya bertapak kukuh di negara ini,.. berhati hati dengan perancangan mereka..

Kerajaan BN sedar hal ini..tetapi mereka tidak membuat apa apa tindakan... kenapa?.. Dengar dengar khabar senibena Putrajaya pun ada pengaruh simbol simbol freemason..  benarkah perkara sedemikian atau hanya kebetulan.. - TBO

"Segala pertempuran ditangguhkan sehingga selepas pilihan raya" .. Klik SINI

Dapatkan Lebih Maklumat Di SINI dan SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular