Sunday, December 2, 2012

Panas Berapi!!! Zahid Hamidi "JAWAB" tuduhan Deepak


Seperti dijanjikan Zahid Hamidi semalam.. Ini jawapan Zahid buat tuduhan Deepak..
Ketika ditanya wartawan mengenai tindakan yang akan diambil oleh kementerian pertahanan berhubung beberapa dakwaan yang dibuat Deepak sebelum ini, Zahid Hamidi menjawab "Esok saya akan jawab dalam ucapan penangguhan,".


Deepak sebelum ini mendakwa membayar keluarga Datuk Seri Najib Abdul Razak sejumlah wang yang tidak didedahkan untuk campurtangan perdana menteri bagi membolehkannya menjadi satu pihak dalam satu perjanjian projek Kementerian Pertahanan.

Dan hari ini ucapan penggulungan dan penagguhan telah di sampaikan oleh Zahid Hamidi sebentar tadi..

Berikut adalah intipati ucapannya yang dicatat oleh sebuah blog Pencacai UMNO..
Kerajaan pimpinan Presiden banyak memberi sumbangan kepada negara dan dunia. Semalam PBB mengiktiraf Palestin sebagai negara dan itu sebahagian daripada usaha beliau dan beliau telah menghantar Menteri Luar untuk membantu melobi Palestin mendapat pengiktirafan.

Hamas juga dijemput dan mereka menghantar pemerhati dan ia sebagai pengiktirafan Malaysia terhadap Hamas dan Hamas terhadap negara Malaysia.

Fardu Kifayah di peringkat antarabangsa termasuk memberi bantuan ke negara-negara menghadapi bencana dan bergolak melalui Putera UMNO.

Semasa gempa di Aceh dan Jogjakarta kita yang sampai dahulu, bukan duit bantuan dari kerajaan tetapi duit dari UMNO.

Di Jogjakarta Malaysia dituduh bantuan dihantar untuk menebus dosa, jadi Zahid Hamidi menjawab menggunakan bahasa Jawa, dan disambut hilai tawa perwakilan.

Ketua-ketua negara ASEAN dan Obama sendiri juga bertemu Perdana Menteri sehingga gencatan senjata di Gaza dilaksanakan, termasuk MILF saya diarahkan dan telah masuk bertemu dengan semua pemberontak menunjukkan keprihatinan Malaysia terhadap krisis di Mindanao.

Kejayaan itu adalah kejayaan UMNO dan diterima oleh peringkat serantau dan antarabangsa.

Berharap media troopers berada dalam satu payung dan saf yang sama UMNO akan menghargai jasa pengendali media troopers.

Serangan bertali arus memerlukan UMNO turut mempunyai hubungan baik di alam maya juga.

Kajian Fakulti Media UiTM hanya 17 peratus atas pagar dan 4 peratus sahaja tidak puas hati dan selebihnya sangat berpuas hati dengan kepimpinan Presiden.

Hargailah sumbangan Angkatan Tentera yang menjaga keselamatan negara, jika tidak berterima kasih sekalipun, jangan hina mereka.

Usaha telah dilakukan, tawakal kepada Allah, kita doakan agar UMNO dan BN capai kejayaan cemerlang PRU-13

Naib Presiden, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi akhiri penggulungan.

Ada dia sentuh pasal tuduhan rasuah oleh Deepak terhadap Najib?.. langsung tak ada...

Sebaliknya, beliau menghabiskan sebahagian besar ucapan penggulungannya selama 20 minit di perhimpunan agung Umno di PWTC hari ini, menzahirkan puji-pujian terhadap usaha Najib di peringkat antarabangsa, dan seterusnya mengkritik parti-parti pembangkang.

Tujuannya ialah.. memandangkan ucapan Zahid disiarkan oleh TV3 yang ditonton oleh ramai lagi ahli UMNO yang tidak ke PWTC, maka perkara itu tidak disebut.. ianya bagi mengelakkan ahli UMNO yang tidak tahu bahawa Deepak telah menuduh Najib terlibat dengan rasuah mengetahui perkara itu..

Ianya juga bagi membuktikan kepada rakyat yang tidak punya capaian internet bahawa Najib adalah seorang pemimpin yang bersih sehingga tiada sebarang tuduhan rasuah melibatkannya...

Atau mungkin juga semalam telur beliau telah dijentik oleh seseorang kerana keceluparannya yang gatal hendak menjawab bagi pihak Najib itu..

Tapi.. ada sahabat dari UMNO kata..amanat Presiden tidak membenarkan sebarang perkara yang buruk mengenai pemimpin dibahaskan.. mungkin itu sebabnya.. - ASD

"Segala pertempuran ditangguhkan sehingga selepas pilihan raya" .. Klik SINI

Dapatkan Lebih Maklumat Di SINI dan SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular