Sunday, November 18, 2012

Tukang Masak Nasi Kandar Dijumpai Mati Dalam Tandas, Leher Hampir Putus

Gambar hiasan
GEORGE TOWN: Seorang tukang masak dijumpai mati di dalam tandas sebuah restoran nasi kandar di Bayan Baru semalam, dengan lehernya hampir putus.


M. Muthuraj, 33, seorang warga India yang telah bekerja di restoran itu selama empat tahun, dijumpai oleh anggota Jabatan Bomba dan Kecemasan, yang dikejarkan ke sana lebih kurang pukul 8 malam, menurut laporan Bernama.

Polis pada mulanya diberitahu bahawa seorang lelaki telah terjatuh di dalam tandas dan pintu tersebut dikunci dari dalam, kata Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Pulau Pinang, ACP Mohd Nasir Salleh.

"Anggota keselamatan memecahkan pintu tandas tersebut dan menjumpai Muthuraj terbaring diatas lantai. Sebuah pisau pemotong daging dijumpai berhampiran mayat beliau," kata Mohd Nasir.

Dia berkata mayat lelaki tersebut dihantar ke Hospital Pulau Pinang untuk dibedah-siasat. Beliau berkata, buat masa ini, pihak polis tidak mengesyaki kewujudan elemen jenayah dalam kes tersebut.

Mohd Nasir berkata Kedutaan India telahpun diberitahu tentang kematian Muthuraj.

P/S - Laaa.. Tukang masak nasi Kandar "HINDU"

Sebelum ni kecoh pasal TOWKEY nasi kandar Hindu.. Baca SINI

"Segala pertempuran ditangguhkan sehingga selepas pilihan raya" .. Klik SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular