Friday, November 23, 2012

GEMPAQ!! ADUN UMNO LUCAH... KOTOR dan MELAMPAU!!!

Jingga 13 selar Adun Umno keluar kenyataan seksis dan lucah
JINGGA 13 Selar ADUN UMNO hambur kenyataan 'seksis dan lucah' bukti pemikiran kotor dan melampau

ADUN Batang Kali Datuk Mohd Isa Abu Kassim ternyata tidak layak menjadi wakil rakyat apabila menghamburkan kenyataan yang bersifat 'seksis dan lucah' terhadap YB Exco Kerajaan Negeri Selangor Elizabeth Wong di dalam dewan persidangan DUN Selangor malah ternyata bersifat menghina dan melampau .

Inikah sikap sebenar seorang Ahli Dewan Undangan Negeri yang memiliki mentaliti kotor dan songsang yang dipilih oleh rakyat untuk berada dalam dewan yang mulia ? Para wanita wajar menolak ADUN UMNO yang jelas menghina dan berfikiran lucah serta sempit.

JINGGA 13 mendesak agar Datuk Mohd. Isa Abu Kassim dirujuk ke Jawatankuasa Hak dan Keistimewaan Dewan dengan segera dan mengantung beliau di atas sikap tidak profesional, seksis dan lucah .

Tindakan tegas juga wajar diambil terhadap kenyataan yang ternyata bertujuan mengaibkan YB Elizabeth Wong secara terbuka dengan sesuatu yang tidak masuk akal sebagai seorang ADUN.

JINGGA 13 menyeru seluruh wanita di Malaysia khusunya wanita negeri Selangor mengambil pendirian menolak wakil-wakil rakyat UMNOBN dalam PRU 13 yang ternyata tidak menghormati golongan wanita.

MUAFAKAT*PRIHATIN*BERANI

AFY ADRIAMIE BINTI SAHARUDIN
Tinbalan Setiausaha 2
JINGGA13
Sent from my BlackBerry®

Read more: http://milosuam.blogspot.com/2012/11/jingga-13-selar-adun-umno-keluar.html#ixzz2D3vHLOje
hemmmmm..... sebenarnya beb lucah... fitnah... maksiat... phd... dan segala isi perut kejahatan adalah kembar semasa umno dilahirkan oleh ingggeris penjajah... sebab itu semasa umno mampos pada tahun 1987 ianya bukan kerana dibunuh oleh parti pas atau pun parti dap... tapi kerana perangai phd ahli-ahli nya sendiri... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan beb... heeeee... A B U.


"Segala pertempuran ditangguhkan sehingga selepas pilihan raya" .. Klik SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular