Saturday, June 11, 2011

Menuju Jalan Keadilan - Khir Toyo

Dr Mohamad Khir Toyo1. Saya pohon maaf kerana tidak mengemaskini blog ini agak lama kerana menumpukan kepada kes di Mahkamah.


2. Saya faham banyak yang melontarkan pertanyaan dan juga cemuhan kepada saya apabila membaca dakwaan-dakwaan yang terbentang di Mahkamah sebelum ini. Saya tidak boleh menjawab soalan-soalan tersebut kerana ia merupakan bahan perbicaraan di mahkamah.

3. Saya hanya memohon saudara/saudari bukan sahaja mendengar keterangan saksi pendakwa dan membaca tajuk-tajuk besar akhbar tetapi juga meneliti jawapan-jawapan saksi apabila disoal balas oleh peguam saya.

4. Saya serahkan kepada saudara/saudari untuk membuat penilaian sendiri atas kenyataan saksi, laporan akhbar dan cara saksi menjawab soalan peguam saya.

 - Dr Mohamad Khir Toyo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular