Wednesday, March 21, 2012

Melampau dan Kurang Ajar kepada ALLAH SWT

Huruf Alif digantikan dengan 1malaysia.  
Makin lama makin meroyan + sasau + merapu + mengarut. Jika semalam ada orang meroyan mensejarahkan tandas yang pernah digunakan oleh piem, kali neh kesasauan datang dari ahli2.. err ahli apa ek? Hahaha.. aku taktau ahli apa, aku labelkan dorang ahli pro 1 malaysia boleh? Nak tahu apa yang dorang buat? (Lihat gambar)

Ada member facebook inform kat aku.
 
Lihatlah sendiri gambar kat atas neh beb. Bukan super impose geng. Aku mempercayai orang yang bagi info neh kat aku, siyes. Takde sebab ai dorang nak menipu seme tue. Lihat bebaik gambar kat atas neh.
 
Ada crown dan mewarnakan ia lagi seakan2 menyerupai logo 1malaysia. Aisehmen. Aku pun tak faham lah mentaliti dorang neh macam mana. Siyes. Tak perlu beb nak taksub bagai neh seme. Masih ingat kes songkok? Tue lah akibatnya bila terlalu jauh.. umno dan bien tue manusia biasa jek. Logo 1 malaysia tue lagi lah benda yang biasa2. Korang tak perlu buat seme neh. Dan yang paling penting tak perlu nak mensatumalaysiakan pula huruf2 Alquran.

Dan, cuba fikir ke dalam sikit. Kalau alif = 1 = bukan kah makna sebenar dia sepatutnya telah berubah?

1 = nombor.
Alif = sebutan.

Faham tak?

Bersama gambar di atas, dia berikan aku link jawapan ustaz, lihat kat bawah neh ;
 
Lokasi dah dinyatakan. Sapa2 nak saksikan depan mata boleh lah melawat ke lokasi kejadian. Peh. Ini betul2 taksub gila sawan neh. Siyes. Apa pun nak satu malaysia. Tak boleh blah betul.

kah kah kah

Ameno : Bikin sasau je lah weh.

http://azmieyusoff.blogspot.com/2012/03/melampau-dan-kurang-ajar-kepada-allah.html

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular