Saturday, August 13, 2011

Gambar 5 orang Yang Didakwa Menjadi Agen Murtad Pulak Didedahkan!!

Semalam Sk membawakan gambar Sophia yang beragama islam yang didakwa menjadi agen murtad.


Selepas itu sk menerima beberapa komen dan emai daripada beberapa orang pembaca blog yang marahkan dan menunjukkan ketidakpuasan kepada sk kerana menyiarkarkan gambar dan mededahkan kes yang memang sudah terdedah ini. Ini mungkin ketidak fahaman pahaman@fikrah politik dimana pandangan Sk yang condong menyokong Dato Hassan Ali dalam isu ini.

Ini isu akidah umat islam malaysia.bagi sk ianya lebih penting untuk diperjuangkan dan perkara yang berkaitan dengan akidah ataupun tauhid adalah terlalu penting dari perkara yang penting..Sk tak mahu bincangkan masalah politik kerana masalah akidah amat penting dari segalanya. 

Sk tak mahu akidah umat islam dihancurkan oleh pihak-pihak kuffar yang sangat bencikan islam dan menggunakan cara halus untuk menghancurkan islam dan menyebarkan agama mereka di negara kita.Antara komen yang dihantar kepada Sk yang berbaur politik seperti ini"


Nampaknya sk bolehlah join demo perkasa & umno slps ini. Beruntung umno dpt isu ini utk tutup isu pmbrsihan pilihanraya. PR akan kalah besar sbb ada blogger mcm SK.


Petang ni Sk nak tunjuk lagi gambar individu yang didakwa menjadi agen murtad.Ini gambar diambil ketika serbuan pihak Jais baru-baru ini.Kita boleh lihat beberapa individu ini yang berwajah melayu seperti Nadeane@Sophia Bte Salleh.
Mereka inilah yng didakwa menjadi agen murtad

Dan dibawah ini pula adalah kertas soalan yang diberikan kepada peserta majlis itu.Melihat kepada kertas soalan kita boleh lihat soalan-soalan yang ditanyakan adalah soalan asas agama islam.Apakah tujuan soalan-soalan ini? 
Yang pastinya Sk bukan seperti Perkasam dan Umno yang lebih utamakan kepentingan politik dari akidah.Puak Umno dan Perkasam menjadikan satu isu untuk tujuan politik mereka(political mileage)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular