Sunday, April 7, 2013

Umno Solat Tapi Tidak Mendapat Pahala? Suatu Pencerahan +Video


Tuduhan Daripada Timbalan Pengerusi BN Pusat merangkap Timbalan Perdana Menteri Kerajaan Malaysia (Sementara) ke atas Parti Islam Se-Malaysia (PAS) dalam kempen BN sempena PRU-13 dalam Buletin 1.30 pada 6 April 2013 bersamaan 25 Jamadil Awal 1434H



MUHYIDDIN MENGAMUK SEBAB NIK AZIZ KATA SOLAT ORANG UMNO TAK DAPAT PAHALA... KAH KAH KAH !

Tuan Guru (TG) Nik Abdul Aziz ni satu hal gak beb... ada ke ke beliau kata SOLAT ORANG UMNO TAK DAPAT PAHALA... kah kah kah... mana lah Timbalan Presiden Umno (TPU) Tan Sri Muhyiddin Yassin tu MENGAMUK SAKAN beb... sudah Parti yang beliau ANGGOTAI adalah Parti MELAYU... ingat tu beb Parti MELAYU bukan Parti MELOYA macam yang namanya Utusan Meloya tu... kemudian ditambah pulak lagi yang kalau mengikut ISTILAH ISI PERUT UMNO bahawa MELAYU adalah ISLAM dan ISLAM itu MELAYU... tapi TG Nik Abdul Aziz SENANG-SENANG aje cakap SOLAT ORANG UMNO TAK DAPAT PAHALA... biar betul TG Nik Abdul Aziz ni... KITAB mana yang beliau BELAJAR ni beb... kah kah kah !.

Tak patut betul lah TG Nik Abdul Aziz kata SOLAT ORANG UMNO TAK DAPAT PAHALA... punya lah KHUSYUK dan TAWADUK nya ORANG UMNO mengerjakan SOLAT LIMA WAKTU tiba-tiba beliau kata pulak TAK DAPAT PAHALA... kalau yang MENGAMUK dan MEMPERTIKAIKAN itu adalah Tun Mahathir (Tun Madey) atau Presiden Umno Datuk Seri Haji Najib (DSHN) gua TAK HERANNN dan TAK AMBIK POT langsung pun beb... sebab lu orang sendiri pun tahu SIAPA itu Tun Madey dan SIAPA itu DSHN... yang mana Tun Madey adalah BAPAK SEGALA PENGKHIANAT AGAMA yang pernah MEMPERTIKAIKAN HUKUM HUDUD... manakala DSHN pulak boleh dikatakan pulak sebagai BODOH BERLAGAK PANDAI tapi SOMBONG atau JAHIL MUAKAB dalam hal AGAMA... kah kah kah !.

Atas sebab itu lah banyak SLOGAN-SLOGAN DSHN yang BERBAU AGAMA seperti WASSATIYAH tapi HARAMJADAH... MAQASID SYARIAH tapi LEMBU DUDUK DALAM KONDO... IKUT SUNNAH RASULULLAH SAW tapi K-POP dan KEMUNCAK dari segala JAHIL MUAKAB tersebut ialah bila pertanyaan BUDAK BAWAH UMUR berkenaan NAJIS MUGHALAZAH dijawap dengan ERK... ERK... ERK... oleh beliau... kah kah kah... sebab itu gua berani katakan itu semua hanya TEMBERANG DSHN demi membuat WAYANG PACAK bagi memberi PERNAFASAN kepada UMNO yang dah nak MAMPOS... tapi kalau TPU yang beri kenyataan gua kena gak AMBIK POT beb... ialah sebagai orang yang boleh jadi IMAM SEMBAHYANG... beliau juga dikatakan ANAK kepada ULAMA' TERKENAL dari Negeri Johor... kah kah kah !.

Beliau ni boleh lah dikatakan BAWAH SIKIT dari BEKAS Presiden Umno yang pernah dipanggil sebagai MR. CLEAN selama BERPULUH TAHUN oleh ISI PERUT UMNO iaitu Tun Abdullah Ahmad Badawi... sebabnya MR. CLEAN tu pun adalah ANAK kepada ULAMA' TERKENAL dari Negeri Pulau Pinang... kalau MR. CLEAN tersebut MENYERLAH KETAKWAAN beliau namun apa kurang nya dengan TPU ni beb... beliau ni boleh dikatakan DIAM-DIAM UBI BERISI... atau DIAM BUKAN SEBARANG DIAM tapi DIAM ADA MAKNA TU... kah kah kah... sebab itu beliau boleh MEMBALAS DAKWAAN TG Nik Abdul Aziz dengan mengatakan pulak yang PAS adalah PARTI AJARAN SESAT... mungkin beliau ada KITAB yang menjadi RUJUKAN bagi MENYOKONG DAKWAAN beliau... kah kah kah !.

Macam DAKWAAN beliau yang mengatakan PEMBANGAKANG akan membuat PORAK-PERANDA lah dalam Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) lah beb... kan ke beliau dah TUNJUKKAN DOKUMEN tersebut... yang mana DAKWAAN beliau tersebut adalah BETUL dan bukan FITNAH... sebab itu gua katakan yang beliau ni DIAM-DIAM UBI BERISI dan sebab itu juga gua katakan yang beliau dekat-dekat nak sama dengan MR. CLEAN... jadi lu orang jangan lah MARAH kat TPU bila beliau MENDAKWA yang PAS adalah PARTI AJARAN SESAT... sebab nya beliau memang ada BUKTI SAHIH untuk mengatakkan sedemikian... lain lah gua yang tak ada PENGETAHUAN tentang AGAMA tapi masih nak mengatakan yang UMNO adalah UNITED MUNAFIKUN NATIONAL ORGANISATIONS... kah kah kah !.

Alaaahai.... TPU yang BAKAL menjadi Presiden Umno serta BAKAL KETUA PEMBANGKANG PARLIMEN MALAYSIA... dah PUTUS ASA ke untuk MENGAJAK PAS BEKERJASAMA DENGAN UMNO tu ke beb... bunyi NADA SUARA macam orang yang dah PUTUS ASA aje... ialah selepas segala ALASAN dan PUTAR ALAM DICIPTA bagi MENJAYAKAN KERJASAMA tersebut namun PAS tetap jugak TAK HENGINNN untuk BERKERJASAM dengan UMNO... lu tahu tak TPU apa sebab yang PAS TAK HENGINN untuk BERKERJASAMA dengan UMNO yang sebenarnya... sebab nya ialah seperti yang gua katakan iaitu UMNO adalah UNITED MUNAFIKUN NATIONAL ORGANISATIONS... dimana didalam UMNO tersebut penuh dengan PENIPUAN... PENGKIANATAN yang bersamaan dengan CIRI-CIRI KEMUNAFIKAN... kah kah kah !. sumber mk

hemmmmm..... sebab itu lah beb umno sendiri pernah mampos pada tahun 1987... mampos nya bukan disebabkan dibunuh oleh pas atau dap yang dipanggil kafir harbi oleh isi perut umno tu beb... tapi dibunuh oleh ahli sendiri... ini bukan fitnah tau tak beb... ini sejarah sahih... dan sebab itu jugak lah gua panggil umno bangsat... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U. - SUMBER

seperti biasa, biarlah gambar sahaja yang berbicara :

"Segala pertempuran ditangguhkan sehingga selepas pilihan raya" .. Klik SINI

Dapatkan Lebih Maklumat Di SINI dan SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular