Saturday, April 13, 2013

PANASSSSS!!!... DALANG VIDEO LUCAH FITNAH KEATAS SETIAUSAHA PAS DATO MUSTAFA ALI..... IALAH......


PAPAGOMO LAGI......
Papa Gomo akan di soal siasat oleh SKMM dan Polis tidak lama lagi. Pautan yang di terima menunjukkan penulis blog lucah tersebut ialah PapaGomo. Seseorang yang tidak mahu di kenali namanya telah membuat laporan Polis dan beliau ialah seorang pakar computer. 

Tempat tidak mahu di sebut bertindak menganalisa video tersebut bersama laporan dan jelas ia telah di ubah suai dan video tersebut adalah fitnah dari pautan PapaGomo. 

Wooooiii... Dah takde orang lain lagi ke umno tukang buat benda2 lucah ni? Pakar edit video lucah umno selama ini telah berpaling tadah. Kerana DUIT!!

Mashukkk lagi RM100 juta nih. Nasib baik la ada seorang Hamba Allah yang memecah rahsia pembikinan video tersebut. Dan beliau adalah hero yang telah mendedahkan Sebuah Komplot Nadi Berita Fitnah tersebut. Ade ke PapaGomo mintak tolong budak tu. Lepas tu Papa Gomo kencing lak tak mahu bayor...

Salinan aduan bernombor 0400/04/13 (klik http://bit.ly/XxHM8F) disahkan oleh pegawai Biro Aduan Pengguna SKMM, Nurhaliza Yahaya. NANTIKAN PENDEDAHAN INI NANTI.. Muuuaaaahahahaaa.. PAPAGOMO, U'RE DEAD!!!

REFORMASI!!
Takbir3x....


"Segala pertempuran ditangguhkan sehingga selepas pilihan raya" .. Klik SINI

Dapatkan Lebih Maklumat Di SINI dan SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular