Saturday, November 17, 2012

Yahudi APCO tak bagi kutuk Israel ke Najib?


DAP kecam serangan Israel ke atas Gaza, Najib Masih Tidur Dalam Pelukan Chua Soi Lek
DAP mengecam serangan Israel ke atas Gaza dan menggesa Wisma Putra menyampaikan bantahan diplomatik selain menggesa Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu (PBB) dan Amerika Syarikat membantu menghentikan keganasan dengan segera.

Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng berkata, ramai lagi insan tidak bersalah akan terkorban jika keganasan ini berterusan.

"DAP mengecam penggunaan taktik keganasan, khususnya oleh negara Israel yang mempunyai kelebihan ketenteraan yang jauh lebih dasyat," katanya dalam satu kenyataan seperti dilaporkan oleh Sinar Harian.

Dato Seri Anwar Ibrahim dalam satu kenyataan ringkasnya di twitter semalam turut mengutuk tindakan Israel menyerang Palestin semalam rujuk sini [Anwar kutuk Israel].

DAP yang dilabelkan sebagai anti-Islam oleh United Malays National Organization, Umno pun hari ini sudah mengeluarkan kenyataan terbuka mengecam Israel.

Namun sehingga kini Najib Razak sebagai Perdana Menteri nampaknya tidak sensitif langsung dengan penderitaan saudara Islam kita di Palestin. Sehingga artikel ini ditulis, tiada sebarang kenyataan atau kecaman terhadap Israel di laman twitter beliau.

ReJaM© "Yahudi APCO tak bagi kutuk Israel ke Najib? "

"Segala pertempuran ditangguhkan sehingga selepas pilihan raya" .. Klik SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular