Sunday, November 11, 2012

Jalanraya pun tak terima van media penfitnah no 1 negara. kahkahkahkah

Van TV3 Terbalik Kerana "Flash" Kamera AES (?)
Sebuah van tv3 telah terbalik hari ini kerana media propaganda Barisan Nasional ini adalah media penfitnah nombor 1 bagi negara malaysia, kejadian berlaku kerana dalam keadaan hujan yang menyebabkan tayar van tv3 ini tergelincir lalu menyembah bumi.

Ini mungkin kerana tv3 sudah tidak mempunyai kewangan yang cukup kerana rating mereka kini jatuh dari 3.2 juta penonton kepada hanya 900 ribu penonton saja buat masa ini, dijangkakan akan turun lagi kepada hanya 500 ribu dalam masa beberapa bulan lagi.

Untuk pengetahuan umum sebuah tayar untuk di lekapkan pada van tv3 ini adalah rm 300 sebuah dan rm 1200 jika penukaran keempat empat tayar sekaligus, budjet tv3 sudah tidak lagi mencukupi untuk menukar tayar kerana pendapatan mereka semakin merosot dan bakal muflis kerana tiada siapa lagi generasi masakini mahu menonton media penfitnah nombor 1 ini.

Pendapatan tv3 semakin merosot kerana media penfitnah untuk Barisan Nasional ini di dapati hanya membuat ulasan ulasan yang berkepentingan pada pemerintah Barisan Nasional.

Oleh kerana itu ianya di boikot oleh hampir 80% anak muda malaysia.

Mengikut saksi di tempat kejadian, dalam keadaan hujan lebat, van yang di pandu ini telah di flash oleh kamera AES yang berada di tempat kejadian, ini menyebabkan pemandu panik kerana menyangkakan ianya adalah kilat atau petir dari langit yang mungkin telah menyambar van tv3 tersebut.

Lalu telah mengelapkan seketika pandangan matanya, hilang kawalan dan seterusnya terbalik akibat daripada rasa takut kepada cahaya kamera AES yang menyilaukan mata itu.

by @tiewnama - jalanraya pun tak terima van media penfitnah no 1 negara. kahkahkahkah

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular