Wednesday, November 14, 2012

Beli kereta sebulan selepas Pakatan Rakyat tawan Putrajaya


Duti Eksais Kenderaan akan Diturunkan
Manifesto Pakatan Rakyat untuk turunkan harga kereta. Rakaman pada 9 November 2012


Beli kereta sebulan selepas Pakatan Rakyat tawan Putrajaya kata Azmin Ali

"KALAU tuan-tuan nak beli kereta tunggu sekejap, beli kereta selepas sebulan Pakatan Rakyat tawan Putrajaya" itulah antara intipati penting ucapan Timbalan Presiden KEADILAN, YB Azmin Ali ketika berucap dalam program Jelajah Timbalan Presiden, di Batu Pahat tempoh hari.

Kalau pilihanraya bulan 12 bulan 1 boleh beli kereta, kalau pilihanraya bulan 2, boleh beli bulan 3, jangan beli sekarang, kata Azmin Ali mengulangi pendirian Pakatan Rakyat, PAS, DAP dan KEADILAN untuk menurunkan harga kereta jika gabungan ketiga-tiga parti itu berjaya menawan putrajaya.

Azmin turut menyifatkan pimpinan Barisan Nasional diserang sawan di samping menyelar dakwaan negara akan bangkrap jika harga kereta diturunkan yang sering digunakan oleh pimpinan Barisan Nasional sebagai alasan tidak mahu membantu rakyat.

Azmin turut menjelaskan sekiranya Pakatan Rakyat berjaya tawan Putrajaya, cukai kereta akan diturunkan sebanyak 25% sekaligus akan menurunkan harga kereta seluruh negara.

Kepada sahabat pembaca yang tidak tahu, turunkan harga kereta merupakan salah satu manifesto rasmi yang telah diumumkan oleh KEADILAN jika Pakatan Rakyat berjaya menawan putrajaya.
United Malays No Otak, Umno nak sebar video seks, nak main isu perkauman, dan agama jangan kita layan. KEADILAN dan Pakatan Rakyat akan terus komited dengan usaha-usaha untuk menyenangkan rakyat.

ReJaM© "Sebarkan ke seluruh pelusuk negara... "

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular