Wednesday, November 14, 2012

TERBONGKAR!! KENAPA DR ROSMAH DUDUK DIANTARA CHONG WEI DAN ISTERI

Bila tersebar gambar Rosmah menyibuk ditengah-tengah antara pengantin lelaki dan pengantin perempuan dalam Majlis Makan malam sempena perkahwinan Datuk Lee Chong Wei baru-baru ini, ada pencacai yang bertegas mengatakan itu adalah PROTOKOL.
Kononnya ianya adalah protokol biasa yang diamalkan bila satu-satu majlis dihadiri oleh kenamaan. Kalau nak ikut protokol gambar di bawah boleh menjelaskan bagaimana sepatutnya kedudukan Rosmah jika mengikut protokol..
Tapi Rosmah tak ada dalam sesi bergambar antara pengantin dan jemputan kenamaan itu, mungkin dia malu pada Raja Permaisuri Agong kot.. sebab dia dah berkali-kali menunaikan Haji tapi masih tak pakai tudung macam Raja Permaisuri Agong dalam gambar di atas tu.

Malangnya pencacai yang berbangga dengan agenda 1Malaysia Najib itu tidak menyedari bahawa Majlis Perkahwinan tersebut bukanlah Majlis Perkahwinan masyarakat Melayu.

Jadi budaya kita berbeza..

Menurut sahabat yang berbangsa Tiong Hua tidak pernah dalam sejarah Majlis Perkahwinan masyarakat Tiong Hua, orang luar yang bukan merupakan ahli keluarga berada antara pengantin.

Tempat tersebut sepatutnya diisi oleh Ayah dan juga Ibu kepada mempelai… bukannya kenamaan atau tetamu kehormat.

Meja bagi tetamu kehormat adalah meja yang berhampiran atau berhadapan dengan mempelai..

Aku sangkakan Rosmah Mansor (wanita kesayangan pencacai UMNO) hanya menyibuk dalam Majlis Makan Malam itu saja… rupanya tidak.

Ketika Datuk Lee Chong Wei mahu merakamkan gambar bersama keluarganya pun Rosmah Mansor menyibuk juga..

Kat sinipun dia nak duduk rapat-rapat dengan Datuk Lee Chong Wei juga…apahal agaknya? - ASD
wakaka.... mak mah in the middle.. kesian pengantin... tak ada peluang...


Kerana Feng Shui?? Betul ke??? Kah kah kah ...

"Segala pertempuran ditangguhkan sehingga selepas pilihan raya" .. Klik SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular