Saturday, November 17, 2012

Tak cukup dengan TV3, UMNO edar risalah di Masjid pula untuk burukkan Nurul Izzah.

Meskipun mereka menguasai media elektronik dan kebanyakkan media cetak ianya seolah-olah masih tidak cukup bagi UMNO dan Pencacainya untuk menyerang dan memburuk-burukkan Nurul Izzah.
Dengan menggunakan risalah yang bertajuk ‘Penerangan Isu Hangat: Dakwaan bahawa Ahli Parlimen Lembah Pantai sokong Melayu dibenarkan murtad”.. sekali lagi UMNO cuba memperbodohkan Melayu yang berugama Islam.

Kali ini dengan berselindung disebalik nama sebuah NGO atau pertubuhan iaitu Jemaah Professional islami yang entah dari mana datangnya risalah diedarkan di Masjid pula.

Risalah lapan muka surat ini telah ditemui di tangga sebuah Masjid di Pantai Dalam dan dipercayai ianya juga telah diedarkan ke beberapa buah Masjid di sekitar Pantai Dalam.

Namun begitu ianya dilihat gagal untuk menarik minat ummat Islam yang menunaikan Solat Jumaat, kerana dilihat masih bertimbun seolah-olah tidak disentuh oleh jemaah.

Yang mengambilnya pula dilihat membelek-belek kemudiannya menyerahkan pula kepada parit di sekitar Masjid..
Sila klik pada image untuk paparan yang lebih jelas... ASD

Ini zaman teknologi maklumat, ini zaman maklumat pantas di hujung jari. Rakyat tidak mudah diperbodohkan dengan sentimen agama seperti ini.

Cuba anda lihat kenyataan Presiden Umno, Abdullah Badawi yang disiarkan oleh portal berita Channelnewsasia di bawah ini yang terang-terangan membenarkan umat Islam murtad.

Abdullah Badawi mengesahkan bahawa umat Islam boleh meninggalkan Islam namun mesti membawakan perkara itu kepada pihak berkuasa - [CNA] dan SINI
Semasa presiden Umno ini mengeluarkan kenyataan membenarkan umat Islam murtad, semua pimpinan Umno bersetuju, seekor pun tiada yang membantah. Tapi bila Nurul Izzah kenyataannya diputar belit, heboh riuh rendah media arus perdana mainkan sentimen agama ini.

ReJaM© "Propaganda bodoh untuk orang-orang bodoh... "

"Segala pertempuran ditangguhkan sehingga selepas pilihan raya" .. Klik SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular