Tuesday, April 16, 2013

Rais tidak bertanding PRU13


KUALA LUMPUR: Datuk Seri Rais Yatim berkata tidak akan bertanding semula di Parlimen Jelebu di Negeri Sembilan.

Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan itu lewat semalam mengesahkan kepada pengikut Twitter bahawa dia akan berundur diri daripada bertanding dalam Pilihan Raya Umum ke-13.

Dalam tweet Rais pada pukul 11 malam, dia juga meminta orang ramai untuk terus menyokong Barisan Nasional.

“Salam kepada semua rakan-rakan dan juga penyokong di Jelebu Walaupun saya tidak akan bertanding dalam pilihan raya umum ke-13 ini saya sila sokongan BN,” kata bekas ahli parlimen Jelebu yang berumur 71 tahun itu.

Ketua Pemuda Umno dan bekas Ahli Parlimen Rembau, Khairy Jamaluddin membalas tweet Rais itu dengan mengucapkan terima kasih kepada ahli politik veteran itu.

Pada tahun 2008, Rais telah mengekalkan kerusi Parlimen Jelebu dengan kemenangan 19,737 undi berbanding dengan undian 8,127 calon Pas Norman Ipin.

Senarai calon ditetapkan bakal diumumkan oleh ketua BN Negeri Sembilan, Datuk Seri Mohamad Hasan pada pukul pagi hari ini.

Read more at: http://www.astroawani.com/election/news/show/rais-tidak-bertanding-pru13-12307?cp

"Segala pertempuran ditangguhkan sehingga selepas pilihan raya" .. Klik SINI

Dapatkan Lebih Maklumat Di SINI dan SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular