Friday, April 12, 2013

Almarhum Sultan Selangor pun beliau pernah kencing ….

Berita kemasukan bekas Menteri Besar Selangor, Tan Sri Muhammad Muhd Taib kedalam PAS menimbulkan keresahan dan tanda tanya ramai ~ apakah mungkin beliau akan dilantik sebagai calon dalam PRU ke-13 ini?


Ini kerana rekod Muhammad Taib adalah sangat kotor dan menjijikan.Lanun-lanun dan penyangak Umno yang lain pun terlalu berat dan payah untuk mempercayainya. Apatah lagi kalangan orang-orang PAS!

Namun, sejahat-jahat Sayidina Omar, yang pernah menimbus anak perempuannya sendiri di gurun pasir pun mampu bertaubat dan berubah hingga menjadi seorang sahabat Rasulullah yang banyak berkorban dan berjuang di samping sahabat-sahabat yang lain.

Omar menjadi seorang muslim yang baik.Malah lebih baik dari kita semua yang hidup sekarang ni. Apakah kita tidak boleh memberi peluang yang serupa kepada ‘Mike Tyson’ ini?

Walaupun kebusukannya itu masih kuat baunya, namun saya percaya dan berharap, beliau akan dapat memberi sumbangan yang ‘vital’ dalam kempen Pakatan Rakyat’ dalam PRU-13 kali ini.

Beliau sebenarnya telah lama mengakui perubahan yang baik yang telah dilakukan di Selangor oleh pemimpin Pakatan. Malah beliau turut menyuarakan "untuk membangunkan rakyat dan ekonomi rakyat luar bandar." Sila baca di sini

Walau apa pun adalah diharapkan, pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat perlu berhati-hati jangan diberaknya! Almarhum Sultan Selangor pun beliau pernah kencing ….alhusseyn

"Segala pertempuran ditangguhkan sehingga selepas pilihan raya" .. Klik SINI

Dapatkan Lebih Maklumat Di SINI dan SINI

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular