Wednesday, October 17, 2012

Datuk Jamal telah membangunkan sebuah resort pula di Sekinchan....


projek tersebut menelan belanja 12 juta tuhhh.....errrr tahniah Datuk! Pasni Datuk jangan la carik pasal.
Menurut Jamal, sejak kebelakangan ini wujud segelintir pihak yang cuba menghancurkan perniagaannya dengan menyeru orang ramai memboikot restoran Sekinchan Ikan Bakar miliknya menerusi medium internet.
Jamal bagaimanapun tidak mudah melenting dan menerima dugaan itu sebagai cabaran kepadanya untuk terus berjaya.

"Saya tahu wujud pihak yang iri hati. Saya tengok blog-blog yang mengajak orang ramai boikot restoran saya, saya tidak takut, saya hanya perlu berusaha lebih gigih, kalau kita ikhlas, tuhan akan tolong dan terbukti apabila kini saya mempunyai sebuah resort sendiri".. -SUMBER
dlu kedai mkn .. bila kene boikot terus pitam !!!
lain kali jangan lah bermusuh dengan RAKYAT
bila buat macam tu HA KAN DAH KENE MACAM MANA RAKYAT BALAS !!!!!!

wahhhh job baru nampak skang ?
job lama x boleh cari mkn ke ?
Kah Kah Kah - SUMBER GAMBAR

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular