Thursday, August 16, 2012

Isu Nasha - Pencerahan Dari TG Nik Abdul Aziz Nik Mat .. Fitnah Dari BERNAMA

Nik AzizBismillah, saya tidak pernah mengeluarkan kenyataan menggesa sesiapa keluar dari parti seperti yang dilaporkan oleh portal-portal tertentu. Soal keluar parti bergantung kepada individu itu sendiri atau keputusan PAS Pusat.

Apa yang saya nyatakan hanyalah saya tidak hairan jika mana-mana tokoh mengambil keputusan untuk keluar dari parti

Dalam hal kontroversi yang melibatkan pemimpin PAS yang dikatakan bersama-sama pemimpin UMNO di Mekah, saya tidak mahu membuat apa-apa komen. 

Pada saya, sikap saya sudah jelas dan semua pihak sudah memahaminya... Berita Penuh [SINI]  dan [SINI]
BERNAMA fitnah TG Nik Aziz? Baca SINI
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular