Tuesday, May 3, 2011

Khabar duka di tanah kubur


Seorang Terbunuh Motorsikal Bertembung Motorsikal

KOTA BHARU: Belum sempat meratap kematian bapa saudaranya, seorang bapa menghadapi dugaan kedua apabila terpaksa menerima hakikat kematian anak ketiganya yang maut dalam kemalangan dekat Pintu Geng di sini, petang semalam.

Gambar: ORANG ramai membantu menutup mayat mangsa, Mohd Fairu Haziman Abd Aziz, 26, yang maut manakala seorang lagi cedera parah selepas motosikal ditunggangnya bertembung dengan sebuah motosikal lain ketika kedua-dua mangsa cuba memotong sebuah kereta dalam kejadian di Kampung Pintu Geng, Kota Bharu. Foto: Syamsi Suhaimi 


Abdul Aziz Che Ahmad, 53, yang kehilangan bapa saudaranya pagi semalam, dikejutkan dengan berita buruk kemalangan motosikal membabitkan anaknya, Mohd Fairu Haziman Abd Aziz, 26, kira-kira jam 3.50 petang.

Katanya, ketika kejadian, dia masih berada di Tanah Perkuburan Pintu Geng bagi menguruskan jenazah bapa saudaranya.

“Saya tidak sedar pun dia keluar rumah kerana sibuk menguruskan kematian bapa saudara pagi tadi (semalam). Tiba-tiba seorang adiknya, Mohd Fairul Anuar, 25, yang kebetulan melalui kawasan itu ternampak abangnya terbabit kemalangan.

“Dia segera menghubungi saya sebelum bergegas ke tempat kejadian. Namun, sebaik sampai saya terkilan dia sudah meninggal dunia,” katanya.

Menurutnya, anak ketiga daripada enam beradik itu yang bekerja sebagai pembantu gerai di Pasar Borong Wakaf Che Yeh adalah seorang yang pendiam. -hm

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular