Sunday, December 11, 2011

NI BUKTI MAHKAMAH KES ZINA TIMBALAN KETUA UMNO

FACEBOOK: Facebook rosli alias


Kalau siapa yang pernah terbaca kes zina Timbalan Ketua UMNO Pangsa Perdana (Rosli Alias) dengan isteri orang seperti yang pernah saya siarkan dahulu.. (klik link di bawah)


Kes ini juga pernah tersiar di Harian Metro (lihat DI SINI). Lanjutan dari paparan itu saya menerima beberapa email juga komen - komen yang yang menafikan cerita ini.

Terbaru, saya telah menerima satu email berserta dengan imej satu salinan yang membuktikan tertuduh memang telah disabitkan dengan kesalahan tersebut.
p/s: Juga mengikut kata penghantar email tu, isteri orang yang ditangkap bersama tertuduh itu kini hamil hasil persetubuhan haram tersebut.
Maksudnya: Perempuan berzina dan lelaki yg berzina, hendaklah kamu sebat tiap2 seorang dr kedua-duanya seratus kali sebat; dan jgnlah kamu dipengaruhi oleh perasaan belas kasihan terhadap keduanya dlm menjalankan hukum agama Allah, jika benar kamu beriman kpd Allah dan hari akhirat; dan hendaklah disaksikan hukuman seksa yg dikenakan kpd mereka itu sekumpulan dr org yg beriman. - Bujang Susah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular