Thursday, September 6, 2012

Bila PUAK LEMBU bercakap.. +Video


PENGUNDI KELANTAN PENGKHIANAT? Maka berkatalah Ketua Penerangan Umno Kelantan, Alwi Che Ahmad bahawa kebanyakan pengundi bandar pulang ke Kelantan menggunakan kemudahan yang diberi BN, tetapi mengundi parti PAS.
 




Inilah 'standard' minda pemimpin Umno samada di peringkat bawah atau pusat. Mereka hanya melihat kebendaan semata-mata. Mereka mahu supaya rakyat berminda seperti mereka iaitu politik hanyalah untuk kebendaan bukannya kebenaran. 



Mereka lupa bahawa rakyat sudah berubah sejak 2008 di mana rakyat mula sedar akan pentingnya politik bukan hanya politik kebendaan tetapi mereka mahu politik demokrasi, telus, beramanah, bersih, bertanggungjawab, bebas rasuah dan berkebajikan.


Terbukti rakyat bukan hanya yang tinggal di bandar malah seantero Malaysia sudah mempunyai kesedaran politik yang tinggi. Mereka sudah mampu membuat pilihan dan membezakan intan serta kaca, hak dan batil. 

Sebab itu Umno/BN mula terasa bahawa mereka akan kalah, sebab itu mereka sedang berusaha sedaya upaya samada dengan cara yang halal atau haram untuk memastikan tampuk pemerintahan kekal di tangan mereka. Najib sudah beberapa kali berkata bahawa Umno/BN akan mempertahankan Putra Jaya ...........Mutaligat

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular