Wednesday, September 5, 2012

Janji Di Tepati : RON 97 Naik 30 Sen.....!!! +Video


[MK] Untuk kali kedua dalam tempoh kurang daripada satu bulan, kerajaan persekutuan telah secara senyap-senyap menaikkan harga petrol gred RON97.

Kenaikan RM0.30 seliter harga yang berkuatkuasa 6 september 2012, menjadi harganya mencecah RM3 seliter.

Kali terakhir pengumuman rasmi dibuat ialah pada bulan Julai apabila Menteri Kewangan Kedua, Datuk Ahmad Husni Hanadzlah mengumumkan pengurangan RM0.20 harga seliter. 

Sejak September 2009, harga RON97 harga telah ditentukan oleh apungan terurus sebagai sebahagian daripada usaha kerajaan persekutuan untuk mengetatkan jumlah subsidi kerajaan. 

Sebagai kompromi, kerajaan persekutuan memperkenalkan petrol gred RON95 dengan harga RM1.85 seliter. Ia telah dinaikkan kepada RM1.90 seliter pada bulan Disember 2010 dan sejak itu tidak berubah.
 
Janji Najib Untuk Rakyat...Ok Lah Tue 30 Sen Jerk...Lepas Nie RON95 Naik Pulak..!!!


BERSYUKUR DAN JUTAAN TERIMA KASIH KEPADA KERAJAAN UMNO 1M'SIA ISLAM WASSATIYAH KERANA MENAIKKAN HARGA RON 97 SAMPAI 30 SEN SELITER... YANG TERTINGGI DALAM SEJARAH!!!... JANJI DITEPATI!!!!




Aiik!!! Berita Harian ni kata 20 je???


Edisi Khas : Hari ini MENANG esok MINYAK TURUN

Edisi Khas : tngok debat macam ni pon cukupla..debat btul-btul ad orang tu x brani...camni pon dah nampak sapa yg nak tolong rakyat...
 

Baca Artikel Penuh : Hari ini menang, esok harga minyak di seluruh negara turun 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular