Friday, August 24, 2012

UMNO jadi lembu yang ditarik hidung dalam Be End

Setelah menjadi keldai tunggangan MCA dan Gerakan untuk sekian lama, pemimpin UMNO masih tidak mengerti dan faham bahawa mereka sebenarnya telah dipergunakan untuk menjayakan agenda liberalisme, pluralisme serta penghapusan kepentingan dan hak-hak Melayu di negara ini.

Sentiasa sahaja UMNO akan mempertahankan kedua-dua sekutunya dalam Be End apabila mereka diserang tetapi adalah parti itu benar-benar faham apa yang mereka cuba pertahankan? 

Takkan pemimpin UMNO seperti Rosmah dan Najib begitu bodoh dan bebal sehingga tidak dapat membaca perancangan MCA dan Gerakan yang sedang melaksanakan agenda menyisihkan masa depan Islam dan Melayu. 

Dalam isu fatwa haram mengundi dan menyokong MCA kerana anti Islam yang dikeluarkan oleh para ulamak besar di Malaysia, UMNO begitu beria-iya mempertahankan MCA. Pernahkan kita lihat MCA melakukan perkara yang sama mempertahankan UMNO dalam mana-mana isu selama ini? 

Yang kita dengar hanya amaran demi amaran dari Chua Soi Lek jika UMNO masih berkeras untuk menegakkan Negara Islam serta melaksanakan Hukum Hudud maka mereka akan keluar BN, malah ADUN UMNO dituduh gila kerana kononnya mahu buat hudud. 

Akhirnya UMNO kecundang di gelanggang sendiri - Negara berteraskan nasionalis bertukar menjadi Negara Toghut dan Hukum Hudud tiada sama sekali daripada agenda Be End. 

Kalaulah MCA iklhas menyokong UMNO mengapa parti cauvinis Cina itu selama ini tidak pernah mahu duduk semeja dengan UMNO bagi berdialog atau berbincang mengenai Hukum Hudud atau Negara Islam? 

Ini membuktikan MCA tidak berminat langsung untuk mengkaji mengenai Islam dan ini telah ditegaskan puluhan kali oleh pemimpinnya, yang dungu hanya UMNO. 

Dituduh pula PAS membuang Hukum Hudud kerana DAP, walhal UMNO dan MCAlah yang menolak hudud. Umno menolak Hukum Hudud kerana parti racis Melayu itu kononnya tidak menerima pendekatan dan cara ianya mahu dilaksanakan oleh PAS. 

Mereka dakwa hudud PAS tidak betul, tetapi apabila PAS mencabar UMNO kemukakan hudud yang betul mereka hanya termonyeh2 selama lebih 20 tahun macam berok kena belacan. Mereka tak mampu buat, kerana hudud hanya satu dan hudud yang mahu dilaksanakan PAS adalah berteraskan AlQuran. 

Berlainan sikit dengan MCA yang bukan setakat menentang Hukum Hudud malah menghina hukum Allah serta memperlekehkannya. Dato' Seri Abdul Hadi selaku Presiden PAS membuat perbandingan dengan mengatakan perlembagaan parti itu mempunyai peraturan untuk memecat mana-mana ahli yang meminum arak dan memakan babi, sesuatunya yang tidak ada dalam Umno. 

Bagi UMNO kalau ahli minum arak dan makan babi mungkin dianggap tidak merbahaya samalah jika pemimpin UMNO balun berbillion duit rakyat melalui rasuah, menggadai separuh Tanah Simpanan Melayu sejak merdeka dan merugikan 52 billion saham Bumiputera berkhalwat boleh dihalalkan, malah makin kuat seorang pemimpin UMNO sapu rasuah makin cepat dan tinggi dia naik. 

Sebab itu UMNO keluarkan pelbagai fatwa sesat seperti haram pangkah DAP hatta boleh bersekutu dengan Yahudi APCO dan komunis China. Hari ini uma Islam sudah mula buka mata dan UMNO hampir pasti akan berkubur. 

Rosmah dan Najib tahu itu, sebab itu mereka tak berani adakan PRU13 sehingga kini. Kedah La 

 
"Dalam konteks negara kita hari ini, adalah sukar untuk melaksanakan hudud kerana terdapat pelbagai halangan dalam perlembagaan itu sendiri," 

Kerajaan Pusat iaitu Umno tidak serius untuk melaksanakannya... Baca SINI

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular