Friday, March 16, 2012

Video Panas!! Menteri Umno Berbohong & Memperbodohkan Diri Sendiri? +Video


Menteri Umno terus mempermainkan Sidang Parlimen apabila hanya membaca sebahagian dari kenyataan Anwar Ibrahim berkaitan isu Israel dalam Asian Wall Street Journal : “I support all efforts to protect the security of the state of Israel,” (Saya menyokong segala usaha untuk melindungi keselamatan negara Israel).

Sedangkan kenyataan penuh selepas itu, “a step which he said remains contingent on Israel respecting the aspirations of Palestinians.” (pendirian tersebut tertakluk kepada syarat bahawa Israel mesti menghormati aspirasi rakyat Palestin) tidak pula disebut. Ini menimbulkan kemarahan ahli-ahli Parlimen Pakatan Rakyat.

Kenyataan bodoh dan biadap serta tidak bertanggungjawab oleh Menteri Umno ini bolehlah diibaratkan sebagai tindakan terdesak dan sudah habis modal atau isu untuk dibawa ke Parlimen. Sedangkan banyak lagi isu rakyat yang belum diselesaikan.

Kalau diikutkan sudah banyak kali DSAI menerangkan apa yang dimaksudkan olehnya berkaitan isu Israel ini, tetapi menteri-menteri umno ini masih tidak faham dan sengaja memperbodohkan diri sendiri.


Baca : Kenyataan Penuh Anwar di BBC Yang Disembunyikan Oleh TV3suku +Video

http://azmieyusoff.blogspot.com/2012/03/video-panas-menteri-umno-berbohong.html
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular