Thursday, September 13, 2012

Pencacai UMNO Laknatullah : Demi POLITIK mereka sanggup HINA Ka'abah

Baitullah dihina .. kita rasa terhina jika bloggers makcik hajjah sitt al wuzura meletakkan gambar perempuan bogel di atas kaabah.apakah kita tidak rasa terhina cybertropah umngok ini meletakkan TGNA di atas kaabah.. apa beza bloggers al-murtadin Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara dan cybertropah umngok ini.. yang pasti kedua-duanya menghina islam ... puuuii

Blogger umno Hina Kaabah, Terbukti Mereka Ialah Syaitan Yang Amat Di Kenali!!!

Boleh lihat bertapa kejinya permainan politik umno, sanggup menghina masjid dan kaabah yang dipertahankan dengan nyawa oleh umat islam.Inilah yang dimaksudkan mahathir bahawa umno ialah SYAITAN yang dikenali!!!

Group LU LANGSI LU MATI sebuah kumpulan yang bergerak cergas untuk menjadi jurucakap umno didalam dunia facebook harus dipertanggungjawabkan. Group yang didalamnya penuh dengan caci maki dan fitnah ini sentiasa membuat posting yang secara terang-terangan menghina, penuh dengan fitnah dan caci makian. Se cetek mana pun ilmu kita tentang islam tetapi bila penghinaan terhadap Agama dibuat secara terang-terangan ini sepatutnya tidak dapat dimaafkan.

kehancuran umno semakin mendekat dan umno terpaksa bertahan dengan serang berbaur fitnah lucah maki hamun, dan samseng untuk meneruskan kesinabungan umno. sekali lagi gua mohon kepada rakan blogger sila sebarkan kebobrokan umno ni.

Maklumat Cybertrooper yang gua maksudkan haramjadah! Klik SINI

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular