Friday, August 30, 2013

Koleksi Kantoi!! Pengarah Filem Tanda Putera sanggup menipu dan memperdayakan para penonton dan rakyat

filem TANDA PUTERA dijangka akan menaikkan nama MALAYSIA di mata dunia berikutan filem tersebut menggambarkan keadaan Malaysia pada tahun 1960 an di mana CCTV dan KERETA PROTON ISWARA turut kelihatan di dalam filem tersebut.

filem yg berlatar belakang keadaan Malaysia sekitar tahun 1960an itu sekaligus menunjukkan Malaysia sebenarnya telah pon maju pada zaman tersebut.. KAH KAH KAH KAH ~Ashraf Muslim~

BANYAK rupanya EPIC FAIL. Dah 21 tahun bikin filem pon EPIC FAIL. Korang ni buat filem tak 'STUDY' langsung ker. X per nanti sure MACAI2 UMNgOk backup.. "sedangkan titanic pun ada mistakes", "filem hollywood pun ada yg kantoi, inikan filem melayu apa nk heran"."Yg pting initipati cerita"

p/s: Filem diorg ada ker buat "EPIC FAIL" sebanyak filem TANDAs PUTERA ni.... choiii - ~SR~


Koleksi kekantoian film box reban ayam Tandas Putera..

Ini adalah beberapa adegan dalam filem TANDA PUTERA pada hemat dan pandangan Omak Kau pihak Pengarah dan penerbitnya cuba nak menipu dan mengelirukan rakyat.

Wang rakyat difahamkan tidak kurang RM 4.1 juta telah habis digunakan untuk membuat filem yang karut marut ini dari segi fakta sejarah mapun jalan cerita.

Cerita yang di adaptasi dari kisah tragedi berdarah 13 Mei 1969 .. Tujuan asal mau dijadikan propaganda murahan UMNO/BN nak menang PRU sebagai alat untuk menakutkan rakyat ...Akhirnya jadi bahan ketawa dan kutukan keras rakyat.

Antara adegan-adegan yang dikesan ialah .. 1) Kereta Proton Iswara Saga Aeroback. 2) Adanya CCTV 3) Menggunakan potrait DYMM Seri Paduka Baginda Yang DiPertuan Agung berlainan dan bukan ketika baginda memerintah ketika itu 4) Terdapat alat pengesan asap ( Smoke detector), suatu alat yang belum wujud pada tahun 1969 ... 5) Kompressor alat pedingin yang belum wujud dan tercipta lagi pada tahun 1969 6) Perasmian Memorial Tun Razak oleh Tun Mahathir ialah pada tahun 1982 7 ) Sticker cukai jalan yang belum wujud lagi pada tahun 1969. .

Begitu sekali Pengarahnya cuba nak tipu dan kelirukan rakyat ... Ini adalah perkara asas yang sanggup pengarahnya menipu .. Perkara yang samar-samar sudah pati lagi dia tipu.

Berbaloikah diberikan peruntukkan melebehi RM4 juta hanya sekadar nak tipu dan kelirukan rakyat?...Ini belum diterjah bab perjalanan cerita lagi.. Akan pasti lagi banyak penipuan dilakukan dan akan dikesan!!!! - omakkau

Lepas tonton film nih, terasa aliran patriotic mengalir dalam urat darahku...
Kah kah kah..mari kibar bendera sampai raya cina!!!


Another interesting screenshot of Tanda Putera, spot for fun!
Patrick Chan : motorbike front light was switched on....... recent law......

David Yee : Black tinted office window lol

Hengviking Heng : malaysia dah maju masa tu bangunan tinggi - Sumber

Mengikut pengarah filem TANDAS PUTERA .. PROTON SAGA AEROBACK mula berada di pasaran pda tahun 1969... Haha!sohai-me baba....

CCTV pun ada wakaka .. Klik SINI



Korang jangan salah faham, teknologi ni adalah peninggalan Portugis dulu. AlFonso dulu isap paip, bara kerap terbakar karpet...

Dalam satu sedutan dalam filem Tanda Putera arahan Shuaimi Baba, terdapat adanya perarakan dengan membawa spanduk oleh sekumpulan orang dimana sebuah kereta proton saga aeroback turut dirakamkan bersama.

Pergh!! Setahu admin la kan filem Tandas Putera adalah hasil idea tragedi berdarah 13 Mei... Apakah pada tahun itu sudah ada kereta proton saga aeroback ke?

Kereta Proton Saga yang pertama dipasaran ialah pada tahun 1985...Jadi bagaimanakah Pengarah Tandas Putera sudah boleh membuat andaian pada tahun 1969 akan berada dipasaran negara sebuah kereta jenama Proto0n Saga Aeroback?

Kalau seasas yang jelas dan mudah ini pun Pengarah Filem Tandas Putera sanggup menipu dan memperdayakan para penonton dan rakyat ...
~~QL~~

1969 dah ada lory daihatsu...
Tragedy 13 Mei.. antara kejadian sebenar dan niat jahat film Tandas Putera...

Sejarah dan fakta sebenar diputar belit.
Film lakonan semula yang gagal dan tangkap muat..
Epic fail....

Pastu TERANG TERANG letak logo DAP..macam la DAP dah wujud masa tu..

Kami boikot film ni sebab memutar belit sejarah 13 mei..sebenarnya tragedy 13 mei dalangnya melayu melayu dalam umno itu sendiri dengan niat jahat menyalahkan cina!!!
Fakta yang disembunyikan

Jika kamu anti sangat dengan cina..mengapakah umno kini membuat hubungan rapat dengan nrgara komunis itu sekarang?
Nampak tak dek akalmu wahai penyokong umno? .. klik SINI

PROTON SAGA ISWARA (Aeroback) TELAH BERADA DI PASARAN SEAWAL TAHUN 1969 LAGI!!!

KANTOI!!!!! Epic Fail. PROTON SAGA ISWARA (Aeroback) TELAH BERADA DI PASARAN SEAWAL TAHUN 1969 LAGI!!! wakakaaa. Sekejap jer Allah nak tunjuk 'PEKUNG' & kejahilan penipuan UMNO dlm filem Tanda Putera. Jom kita bongkar lagi.....


Lagi Berita Di SINI

Dapatkan Lebih Maklumat Di SINI dan SINI

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular