Tuesday, October 30, 2012

Panas! Soi Lek Cabar Najib Razak Atas Dakwaan Penghinaan Pada Islam?

berkenaan penghinaan presiden MCA dr chua soi lek mengenai islam dan hudud yang di pegang oleh ahlul sunnah wal jemaah di dalam negara ini, beliau telah mencabar najib razak dalam twitternya untuk membantah apa yang beliau hina itu.

umat islam aliran mazhab ahlul sunnah wal jemaah di dalam negara ini telah lama mengetahui bahawa perdana menteri malaysia yang di katakan memegang aliran mazhab ahlul sunnah wal jemaah tidak memiliki telur, dan tidak berani untuk melawan cakap presiden MCA dan ahli ahli yang berada di dalamnya.

sebab sebab itu kepada ketakutan Najib Razak dalam menafikan serta menasihati MCA ini adalah kerana umum tahu MCA adalah Dana Terbesar Barisan Nasional untuk pilihanraya umum ke 13 ini, mahu lawan bos? sangat bahaya, MCA bila bila masa saja boleh berubah fikiran dengan keluar dan BN.
Kerana mini ipad yang ada pada MCA telah menyebabkan UMNO kecut mengucil.

@tiewnama - MCA penyumbang Dana Paling Besar untuk BN pru13. kahkahkahkah

Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular