Tuesday, September 11, 2012

PANAS!! Video Anwar Ibrahim didedahkan : SAH pelakunya ialah dirinya sendiri. !! +Video

Terus terang aku cakap.. dalam hal ini buat kali ini aku tak mampu untuk mempertahankan Anwar Ibrahim lagi, kerana apa yang dilakukannya di dalam video ini sememangnya pelakunya ialah dirinya sendiri.

Aku yakin 110% bahawa lelaki yang melakukan perbuatan ini adalah Anwar Ibrahim dan bukannya lelaki atau individu lain yang menyerupai dirinya.

Kerana lenggok tubuh dan suara yang kedengaran ini memang Anwar Ibrahim.. jadi buat yang menyokong Anwar Ibrahim selama ini fikikirkanlah sedalam-dalamnya...

Adakah anda akan terus menyokong individu yang punya perwatakan begini atau mengalihkan sokongan anda kepada DS Najib Tun Razak, Perdana Menteri Malaysia yang ada sekarang ini..

Sebelum korang tengok video yang akan aku dedahkan ini.. korang tengoklah dulu video persembahan istimewa dari Najib dan Rosmah buat seluruh rakyat Malaysia di bawah ini..


Berikut adalah video yang aku maksudkan... sila tonton dengan hati yang terbuka.. jangan belasah aku sebelum habis menonton video ini..


Sememangnya ia adalah Anwar Ibrahim...

Dari dua video di atas.. siapa pilihan anda?? fikir-fikirkan...

Pasal tajuk tu..aku tulis PANAS kan?? he..he..he.. pencacai UMNO pasti panas sebab Najib boleh jadi imam ke? - ASD

LAGI BERITA di SINI dan SINI

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular