Friday, September 28, 2012

ASALKAN PRODUK 1MALAYSIA MEMANG TAK ADA KUALITI...BIASALA PRODUK UMNO APCO...KAHKAHKAH........


83 PELAJAR SAKIT PERUT,MUNTAH DAN CIRIT BIRIT LEPAS MINUM SUSU 1 MALAYSIA 
 
Sudah banyak kali pelajar sakit perut,muntah dan cirit birit selepas minum susu 1Malaysia.. yang terbaru berlaku di Sekolah Kebangsaan Parit Setongkat,Muar.. Seramai 83 murid sekolah tersebut mengalami sakit perut,cirit birit dan muntah-muntah selepas minum susu 1 Malaysia... 

 Setiap peringkat pelajar yang minum susu 1Malaysia tu mengalami simptom berkenaan, dari Tahun Satu sehinggalah pelajar Tahun Enam sekolah tersebut.  

Sebelum ini,iaitu pada november tahun lepas kejadian yang sama berlaku di Kuala Nerang,Kedah.. Seramai 24 murid Sekolah Kebangsaan Seri Bakti, Padang Terap mengalami sakit perut, cirit-birit dan muntah juga dipercayai keracunan makanan selepas sahaja minum susu 1Malaysia.. 

 Di Temerloh pula,seramai 20 murid sebuah sekolah rendah di daerah tersebut mengalami sakit perut,cirit birit dan muntah-muntah,juga selepas pelajar terbabit minum susu 1Malaysia pada April tahun ini.. 

 Keracunan makanan akibat susu 1 Malaysia ni bukan perkara baru... dah lama dah... Tapi bila tanya pada kementerian Kesihatan,jawapan yang diberi adalah susu 1Malaysia selamat diminum.. Ntah ler.. kalau namanya datang dari BN semuanya tak selamat.. semuanya nak menipu rakyat... biarlah rakyat muntah-muntah pun... BN tetap BN!! lianglahad.blogspot.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular