Wednesday, July 6, 2011

BERSIH DI STADIUM MERDEKA - KEPADA PATRIOT DAN PERKASA, MUNGKIN KITA TIADA JODOH BERTEMU


PS: " Titah Tuanku dijunjung, nasihat Tuanku dituruti. kami akan berhimpun di Stadium. Daulat Tuanku!!!" 


Perhimpunan AMAN BERSIH 2.0 akan terus berlangsung setelah sessi pertemuan bersama SPB dgn KDYMM YDP Agong di Istana Negara Semalam.

Perarakan ke Stadium Merdeka akan bermula pada jam 2:00 ptg dari 3 lokasi:
1. Masjid Jamik Kg. Baru
2. Shopping Complex SOGO
3. Depan Bangunan DBKL

Kemuncak acara adalah perhimpunan diStadium Merdeka



AMAT bertuah Stadium Merdeka, Kuala Lumpur pada 09 Jul ini nanti kerana stadium yang penuh dengan sejarah ini bakal menjadi saksi kebangkitan rakyat yang sudah serik dan jemu dengan tipu daya SPR selama ini. "

Perhimpunan BERSIH 2.0 akan diadakan pada tarikh tersebut mulai jam 2 petang setelah mendapat perkenan Ke Bawah Duli YMM YDP Agung untuk mengadakan perhimpunan di stadium.


Apabila perkenan diberi, sekaligus menolak dakwaan dan bukti yang direka cipta untuk menunjukkan BERSIH mempunyai agenda jahat untuk menghuru-harakan negara. Baju BERSIH berwarna KUNING secara tidak langsung kembali jatuh `hukum halal' untuk diguna pakai kerana tuduhan jahat selama ini ke atas baju tersebut tidak lagi releven.


Ayuh, kuatkan semangat untuk kita teruskan perjuangan ini. Ubati sedikit kekecewaan kita yang tidak dapat berhimpun sepertimana jadual asal dengan cara kita berhimpun di Stadium Merdeka bagi membuktikan kepada mereka sebagai pejuang kita boleh berjuang di mana gelanggang sekali pun. Jangan persiakan banyak masa kita selama ini berkempen sehingga ramai di kalangan rakan-rakan kita ditangkap dan ditekan serta diugut.


Syabas buat BERSIH kerana berani berdepan dengan Perkasa, Patriot, Pertubuhan Silat yang mengampu malahan kita sanggup berdepan dengan pihak berkuasa. Kita pilih stadium bukan kerana ugutan atau ancaman puak cicak mengkarung ini tetapi sebagai rakyat Malaysia yang taat kepada Raja, kita patuhi nasihat Tuanku.


BERSIH telah berkorban demi Tuanku. Adakah pihak Polis sanggup berkorban selepas ini dengan tidak lagi membuat berbagai sekatan dan tangkapan yang tidak masuk akal terhadap penyokong BERSIH?


Bersama kita kuningkan kehijauan rumput di Stadium Merdeka kali ini. Kumpulan MERAH berjaya bentuk kerajaan di Thailand, adakah mustahil kumpulan KUNING akan mengikut jejaknya?



NONEBerkaitan perhimpunan 09 Jul ini, Datuk S. Ambiga menuntut pihak berkuasa menghentikan segala hambatan dan tekanan pihak berkuasa ke atas penyokong sejak minggu lalu dan berterusan sehingga hari ini. Ambiga juga mahu semua yang ditahan itu dibebaskan pada kadar serta merta.


Ayuh, sekali lagi kita menyeru agar semua penyokong tuntutan BERSIH agar hadir memberikan sokongan di Stadium Merdeka pada 09 Jul nanti. Kepada kumpulan Patriot atau Perkasa, jangan berputus asa kerana kita mungkin tiada jodoh untuk diketemukan./wfauzdin.blogspot.com


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Berita

Artikel Popular Minggu ini (Top 10)

Paling Popular